Joj pomáha Zvieracej klinike všetkými silami. Okrem vysielania úryvkov z nových epizód v prime-time spustila k nevýkonnému docu-soapu aj súťaž. Upozorňuje na ňu vo vysielaní, na internete či v printe. Napríklad minulú sobotu si zaplatila celostranový inzerát v najčítanejšom denníku Nový Čas.
Súťaž je vystavaná tak, aby na ňu vedeli odpovedať iba ľudia, čo videli posledné vydanie Zvieracej kliniky. Jojka kladie otázky ako napríklad "s akým problémom prišiel na zvieraciu kliniku had" alebo "ktorý zákonom chránený živočích navštívil zvieraciu kliniku". Vyžrebovaný výherca získa potravu pre mačku v hodnote 350 eur.
Joj ani nepodmieňuje účasť súťaže zaslaním spoplatnenej SMS. Volí divácky lacnejšiu formu e-mailu.
V utorky a štvrtky Joj upozorňuje divákov na Zvieraciu kliniku v lukratívnych primetimových časoch – každý utorok a štvrtok pred Panelákom. Už trikrát odvysielala vyše 10-minútové zostrihy starších vydaní. Na ich konci upozorňuje, že nové časti si ľudia môžu pozrieť v nedeľu o 13:00.
Zvieracia klinika štartovala v septembri 2008 v nedeľnom slote o 17:40. Po reštarte v polovici februára 2009 sa presunula na nedeľu 13:00. Ani v starom čase, ani v tom novom sa jej nedarí dostať z podpriemerných čísiel.
Zvieracia klinika je docu-soap podobný reláciám, ktoré relatívne úspešne už niekoľko rokov vysielajú nemecké televízie, napríklad Vox. Viac informácií.