Kuchárska šou Kapor na torte, ktorou Jojka túto jeseň kontrovala maratónu Talentmanie na Markíze, nemusí byť jednorazovou záležitosťou. Podľa informácií Mediálne.sk je reálne, že sa vráti s druhou sériou už na jar. Detaily o nasadení nie sú známe.
Jar na televízii Joj prinesie aj nový pôvodný dramatický seriál Dr. Ludsky. Ten mal byť už highlightom jari 2010, no odsunul sa na neskôr s tým, že naďalej figuroval vo výrobnom pláne. Seriál o súdnom lekárovi s Tomášom Maštalírom v hlavnej úlohe napokon začala pre Jojka natáčať D.N.A. Production v lete. Televízia v tlačovej správe zverejnila mená ďalších hercov a odhalila tvorcov: réžia Peter Bebjak a Robo Šveda, scenár Stano Dančiak ml. a Roman Olekšák. A partner projektu BMW.
Spoločnosť Továreň 5/7/11, stojaca aj za Panelákom, dodá pre Joj do jarnej štruktúry aj druhú sériu Keby bolo keby. Seriál označovaný Jojkou za "najvýpravnejší v novodobých dejinách Slovenska" sa tak vráti po ročnej prestávke – naposledy išiel na jeseň 2009. V 12+ vtedy odštartoval nad tridsiatkou.
Na TV Joj pôjdu na jar i ďalšie, rozbehnuté pôvodné seriály: počíta sa s Profesionálmi aj služobne starším denným Panelákom nedávno oslavujúcom 500. epizódu. Pokračovať bude tiež Mafstory, ktoré čoskoro dosiahne 150. epizódu.
Joj bude s najväčšou pravdepodobnosťou na jar pokračovať aj s formátom talentových šou. Pôjde o ďalšiu licenciu od FremantleMedie X Factor. Generálny riaditeľ František Borovský potvrdil jej kúpu, momentálne začínajú médiá riešiť zloženie poroty. Kastingy zatiaľ neboli vyhlásené – na rozdiel od konkurenčného druhého ročníka Česko Slovenskej SuperStar, plánovaného do jarnej programovej štruktúry Markízou a Novou. Partnerom Joj na speváckej šou X Factor bude Prima; český ekonomický denník E15 uviedol, že kúpila tento formát tiež, a spomína aj jar 2011 ako možný termín nasadenia.
Zo zoznamu prime-timovej vlastnej tvorby televízie Joj na jar 2011 vypadne Česko Slovensko má talent, keďže pre tento formát je bežná minimálne polsezónna prestávka, a tiež seriál Odsúdené. Informácie, že tretia séria má byť jeho poslednou, sa objavili už v lete.
Televízia Joj má sezónu 2010/2011 rozbehnutú najsilnejšie od spustenia peoplemetrového merania; na jeseň dosahuje v 12+ trhový podiel 22 %. V rovnakom období pred rokom mala 20,5 % a pred dvoma rokmi 17,8 %.