Ďalšie nefungujúce slovenské reštaurácie si môžu na pomoc zavolať renomovaného šéfkuchára Jaroslava Žídeka. Televízia Joj spustila nábor do druhej série gastronomickej šou Áno, šéfe!. V jej self-promo blokoch sa začala objavovať séria hraných upútaviek.
"Ste majiteľom reštaurácie a potrebujete poradiť ako zvýšiť záujem o váš podnik? Svetoznáma kuchárska šou Áno, šéfe! pokračuje. A najlepší šéfkuchár na Slovensku je pripravený prijať vaše pozvanie," vyzýva hlas pod obrazom.
V jednotlivých spotoch sa striedajú majitelia reštaurácií z prvej série formátu, ktorí kladne hodnotia Žídekov prínos pre ich podnikanie. "Tak sa nebojte a poďte do toho tiež. Ja už sa na vás teším," dodáva samotný šéfkuchár na záver.
Áno, šéfe! bolo jednou z mála úspešných noviniek, ktoré trhová dvojka uviedla túto jar. V strategickej cieľovej skupine 12-54 formát ani raz neklesol pod hranicu 20 percent. Priemerne si k obrazovkám sadalo 23,4 % mladších divákov. Dvanásť nakrútených dielov televízia vysielala od 7. marca do 30. mája 2011. Šou bola nasadená v pondelkovom slote so začiatkom po 22:00.
Druhú sériu Áno, šéfe! nasadí TV Joj budúcu sezónu, generálny riaditeľ František Borovský hovoril už o jeseni, čomu by zodpovedal aj už spustený nábor.
Áno, šéfe! je lokalizovanou verziou formátu o gastronómii a reštauračnom biznise Kitchen Nightmares od britskej spoločnosti Optomen Television. Pre TV Joj ju vyrába produkčná spoločnosť Leon Productions Dávida Čorbu a Mária Homolku. V susednom Česku šou pod rovnakým názvom vysielala televízia Prima. Z hlavného protagonistu - šéfkuchára Zdeňka Pohlreicha urobila populárnu osobnosť. Na jeseň bude taktiež pokračovať už štvrtou sériou.