Joj už hľadá nefungujúce reštaurácie do druhej série Áno, šéfe!

Ďalšie nefungujúce slovenské reštaurácie si môžu na pomoc zavolať renomovaného šéfkuchára Jaroslava Žídeka. Televízia Joj spustila nábor do druhej série gastronomickej šou Áno, šéfe!. V jej self-promo blokoch sa začala objavovať séria hraných upútaviek.

"Ste majiteľom reštaurácie a potrebujete poradiť ako zvýšiť záujem o váš podnik? Svetoznáma kuchárska šou Áno, šéfe! pokračuje. A najlepší šéfkuchár na Slovensku je pripravený prijať vaše pozvanie," vyzýva hlas pod obrazom.

V jednotlivých spotoch sa striedajú majitelia reštaurácií z prvej série formátu, ktorí kladne hodnotia Žídekov prínos pre ich podnikanie. "Tak sa nebojte a poďte do toho tiež. Ja už sa na vás teším," dodáva samotný šéfkuchár na záver.

Áno, šéfe! bolo jednou z mála úspešných noviniek, ktoré trhová dvojka uviedla túto jar. V strategickej cieľovej skupine 12-54 formát ani raz neklesol pod hranicu 20 percent. Priemerne si k obrazovkám sadalo 23,4 % mladších divákov. Dvanásť nakrútených dielov televízia vysielala od 7. marca do 30. mája 2011. Šou bola nasadená v pondelkovom slote so začiatkom po 22:00.

Druhú sériu Áno, šéfe! nasadí TV Joj budúcu sezónu, generálny riaditeľ František Borovský hovoril už o jeseni, čomu by zodpovedal aj už spustený nábor.

Áno, šéfe! je lokalizovanou verziou formátu o gastronómii a reštauračnom biznise Kitchen Nightmares od britskej spoločnosti Optomen Television. Pre TV Joj ju vyrába produkčná spoločnosť Leon Productions Dávida Čorbu a Mária Homolku. V susednom Česku šou pod rovnakým názvom vysielala televízia Prima. Z hlavného protagonistu - šéfkuchára Zdeňka Pohlreicha urobila populárnu osobnosť. Na jeseň bude taktiež pokračovať už štvrtou sériou.