V siedmom nebi sa po krátkej januárovej prestávke vrátilo s 312-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke pri podiele 26,2 percenta. V 12+ mala relácia 651-tisíc divákov (30,8 %).

Joj bola s náskokom lídrom trhu, Markíza vysielala film G. I. Joe 2: Odveta, ktorý uprednostnilo 211-tisíc mladších divákov (17,1 %) a 291-tisíc celkovo (13,3 %).

Nad staničným priemerom bola s večernou ponukou Jednotka, ktorá zaradila Sváka Ragana – pozrelo si ho 206-tisíc mladších divákov (15,2 %) a 373-tisíc v 12+ (15,5 %).

Najsledovanejším programom nedele boli Noviny TV Joj s 367-tisíc divákmi v 12 – 54 (28,5 %). V univerzálnej cieľovke sledovalo spravodajský súhrn 736-divákov (30,9 %).

V sobotu večer boli komerčné stanice pri sebe bližšie. Joj viedla s akvizičným seriálom Hooten a Lady: Lovci pokladov, ktorého prvý diel po 20:35 sledovalo 199-tisíc mladších divákov (16,2 %) a 315-tisíc v 12+ (14,3 %).

Markíza nasadila film V oku tornáda, ktorý si zvolilo 183-tisíc mladších divákov (15,2 %), v 12+ ich bolo 249-tisíc (11,6 %).

S druhým diel Hooten a Lady bola Joj zarovno s Markízou, sledovalo ho 173-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,2 %) a 259-tisíc v 12+ (13 %). Jednotka s filmom Výmena zaujala 364-tisíc divákov (17,5 %), z toho 153-tisíc mladších (13,1 %).

Najsledovanejší program dňa Noviny TV Joj si pozrelo 298-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,9 %) a 653-tisíc v 12+ (30,7 %).

V piatok večer držala vedenie Jednotka s reprízou Milujem Slovensko – sledovalo ju 569-tisíc divákov pri podiele 26,9 percenta, do užšej cieľovky 12 -54 spadalo 292-tisíc z nich (24,9 %). V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa.

Dvojkou trhu bola Markíza s filmom Colombiana, ktorý sledovalo 188-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17 %) a 284-tisíc v 12+ (14,3 %). Joj vysielala film Iron Man 2, ktorý si zvolilo 140-tisíc mladších divákov (13,4 %) a 183-tisíc v 12+ (10 %).

Z pohľadu celkových čísel bola Joj so svojou hlavnou stanicou lídrom v prime-time (19:00 – 23:00) v cieľovke 12 – 54 v sobotu (17,9 % vs. 17,3 %) aj nedeľu (25,1 % vs. 19,2 %), v piatok viedla o jednu desatinu percentného bodu Markíza (17,5 % vs. 17,6 %).

Celodenne sa dokázala Markíza vrátiť na miesto trhového lídra v komerčnej cieľovke od štvrtka do nedele, viedla aj v pondelok a utorok, Joj mala navrch v stredu.

Celodenný priemerný share Markízy v treťom týždni dosiahol 18,5 percenta, Joj bola na úrovni 17,3 percenta. Markíza mierne zvýšila svoj náskok, v predošlom týždni bola na 18 percentách oproti 17,6 percenta Joj.

V prime-time aj z pohľadu celého týždňa viedla naopak opäť Joj, ktorá mala v tretom týždni podiel v komerčnej cieľovke 21,3 percenta, kým Markíza 19 percent.