Joj v utorok oproti pondelku posilnila v prime-time, v ktorom odvysielala najsledovanejšiu reláciu dňa – Noviny TV Joj. Sledovalo ich 305-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (27 %) a 612-tisíc v 12+ (28,7 %).
Večer prevzala žezlo Markíza, ktorá o 20:30 vysiela reality šou Farma. S ňou bola trhovým lídrom, ostatnú časť sledovalo 250-tisíc mladších divákov (20,7 %) a 489-tisíc v 12+ (22 %).
Joj bola v tom čase trhovou dvojkou so seriálom Zoo, ktorý mal v utorok 222-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,5 %) a 393-tisíc v univerzálnej (17,8 %).
U celého publika bola prakticky rovnako výkonná aj relácia Nikto nie je dokonalý na Jednotke, ktorú uprednostnilo 395-tisíc ľudí (17,7 %), z toho 170-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (share 14 %).
V ďalšej časti večera si z mladšieho publika znova viac ukrojila Joj so sitcomom Dovidenia, stará mama! štartujúcim po 21:45. Sledovalo ho 155-tisíc divákov v 12 -54 (17,8 %) a 223-tisíc v 12+ (13,7 %).
Markíza v tom čase vysielala Búrlivé víno, ktoré zaujalo 146-tisíc mladších divákov (18,1 %). Tradične silnejší bol seriál v cieľovke 12+, kde na trhu viedol s 355-tisícovým publikom (23,3 %).