Joj si dobrovoľne zníži share. Do programu vracia audiotexovú súťaž

Televízia Joj v reklamne slabom letnom období vráti do vysielania audiotexové súťaže. Od júla bude podľa cenníka reklamy každý pracovný deň vysielať 105-minútovú Letnú výhru.

Joj si dobrovoľne zníži share. Do programu vracia audiotexovú súťaž


Telefonická súťaž Letná výhra si opäť našla cestu do Jojky.

Letná výhra bude ráno medzi 9:00 a 10:45 obkolesená seriálovými akvizíciami. Pred ňou pôjde C.S.I.: Kriminálka Las Vegas a za ňou britskí Profesionáli. Medzi letnou výhrou a Profesionálmi TV Joj podľa cenníka neplánuje mať reklamný brejk.

Televízia Joj zaraďuje do programu audiotex v takmer období mimo sezóny. Začiatkom tohto roka vysielala súťaž pod názvom Euro Výhra od deviatej rána dve hodiny denne. V lete 2008 skúsila poludňajší slot medzi 12:30 a 13:45, predtým s audiotexom experimentovala aj v noci. V lete 2007 to vyzeralo, že súťaže nepôjdu, napokon sa však dostali do vysielania operatívnou programovou zmenou bez ohlásenia.

Ak sa zopakuje scenár z minulých rokov, audiotexová súťaž bude mať nízke trhové podiely. V lete 2007 Joj pri vysielaní participation hry Letná výhra z hľadiska čísel takmer prestala existovať, málokedy sa darilo aj nasledujúcim popoludňajším filmovým titulom či minisériám. Dve hodiny podielu okolo dvoch percent ovplyvnili aj celodenné hodnoty a televízia sa na celý čas vzdala reklám, čo napovedá, že výnosy z telefonickej hry nie sú zanedbateľné. Viac informácií.

Predstavujeme letné štruktúry slovenských televízií

Už sme písali:

Denné vysielanie Markízy ostane v lete takmer bez zmien. Pribudne viac seriálov

Joj našla miesto pre svoju najkvalitnejšiu seriálovú novinku

Večerný program letnej Jednotky: viac vlastnej tvorby ako Joj a Markíza

Celebrity Camp a Miliónový tanec sa vracajú

Letné večery na Markíze nebudú toto leto iba o filmoch. Aj keď drvivo prevládajú

Joj v lete zmení access-prime. Denne pôjde Kutyil s.r.o.

Markíza nebude mať v lete hispánsku telenovelu, ale americkú

Letné večery Jojky zaplnia americké seriály. Nielen reprízové

Sedem, Webmaster ani „hviezdičky“ v lete nepôjdu. Joj po večeroch zrecykluje Mafstory

V Amerike neúspešný seriál Cashmere Mafia pôjde na Jojke po polnoci. Po Dexterovi

Divákov Ordinácie si chce Markíza v lete udržať Poisťovňou šťastia

Joj verí Profesionálom. V lete pôjdu trikrát týždenne o ôsmej večer

Markíza vracia do prime-timu Odložený prípad

STV na leto neplánuje žiadne premiéry. Ak, tak prenosy štátnych eventov

Nedávno päť, teraz nula. Markíza zrejme toto leto nenasadí žiadny špeciálny letný formát

Markíza ide do prime-timu s americkým seriálom. Dôveruje NCIS

Leto na Markíze bude v prime-time najmä o filmových a seriálových akvizíciách

Nový seriál Crusoe pôjde na Markíze v lete v dobrom čase