Projekt TeleRolo spomínal v náznaku na sociálnej sieti generálny riaditeľ Joj Marcel Grega už v v predchádzajúcom týždni. „Dnes len toľko: Prichádza nový rozmer televízie - Telerolo. Uhádnete, čo to bude? Ak nie, viac info sa dozviete už čoskoro,“ napísal 16. septembra.
Televízia už požiadala o registráciu ochrannej známky so znením „TeleRolo“. Podrobnosti zatiaľ nekomentovala, no viac o novinke prezrádza už funkčný web Telerolo.sk.
Vyplýva z neho, že TeleRolo bude mobilná aplikácie pre operačné systémy iOS a Android, pomocou ktorej budú môcť diváci zbierať body za sledovanie Joj.
Okrem appky musia mať používatelia nainštalovanú aj aplikáciu sociálnej siete Facebook, Twitter alebo Google Plus, pretože TeleRolo funguje na princípe zdieľaného prihlasovania.
„Po úspešnej registrácii sa môže užívateľ aplikácie zapojiť do súťaže získavaním súťažných percent počas sledovania TV Joj,“ uvádza na webe televízia.
Súťažné „body“ sa budú zbierať denne v televíznom access a prime-time – od 18:00 do 23:00. Percentá budú divákom v appke narastať len pri sledovaní Joj.
Aplikáciu musia mať počas sledovania Joj zapnutú a neprepnúť na inú stanicu, ak chcú, aby im percentá neprestali stúpať.
„Pri prepnutí kanálu na inú stanicu riskujete, že práve v tom čase začne aplikácia znova kontrolovať signál a keďže nerozpozná sledovanú stanicu ako TV Joj, prestane vám rátať čas, za ktorý ste mohli získať ďalšie súťažné percento na svoje konto,“ informuje na webe Joj.
Diváci, ktorí dosiahnu v appke 100-percentnú hranicum si môžu vybrať výhru. Každý používateľ má nárok len na jednu cenu. Na webe medzi výhrami Joj ponúka napríklad týždňové pobyty v Tatrách či lyžiarske skipasy.
Joj mala vernostný program už aj tento rok na jar, keď odmeňovala divákov X Factoru. Tí sa mohli zapojiť do X Clubu, kde dostávali body za čítanie článkov o šou, pozeranie videí či aktivitu na sociálnych sieťach.