Svokru, ktorá na Markíze takisto štartovala po 21:45, sledovalo 178-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Relácia trvajúca o 25 minút dlhšie mala share 21,8 percenta.

V 12+ namerali peoplemetre mierne väčšie publikum Svokre, ktorú videlo dovedna 326-tisíc ľudí (23,1 %). Kolabs si zvolilo 306-tisíc divákov (19,7 %).

Pomerne vyrovnaný bol súboj Markízy a Joj aj v skoršej časti večera pri konfrontácii dramatických seriálov. Búrlivé víno malo vo štvrtok priazeň 285-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 24,3 percenta. Divoké kone sledovalo 254-tisíc mladších divákov (21,8 %).

V 12+ sa Búrlivé víno dostalo na úroveň 605-tisíc divákov (29 %), Divoké kone mali po 20:30 462-tisícové publikum (22,1 %).

Výrazný nadpriemer v hlavnom vysielacom čase mala vo štvrtok aj menšia stanica Dajto s filmom Expendables: Nezničiteľní. Ten medzi 20:15 a 22:20 sledovalo 111-tisíc divákov v cieľovke 12 – 54, čo stanici prinieslo nadpriemerný 10-percentný share. V 12+ išlo o 145-tisíc divákov a trhový podiel 7,3 percenta.

Najsledovanejším programom dňa boli obligátne Televízne noviny Markízy s 353-tisíc mladšími divákmi (34,7 %), celkovo spravodajskú reláciu videlo 711-tisíc divákov (37,4 %).