Vynechaním klasických reklám vytvára počas Štedrého dňa Joj prémiový priestor pre jediného zadávateľa reklamy. Tomu však neponúka štandardné brejky, ktorými sa prerušujú programy, ale sponzoringové odkazy, ktoré majú priestor medzi reláciami.

Joj má tradíciu Vianoc bez reklám od roku 2007. Odvtedy na Štedrý deň klasické reklamné spoty nevysiela, s jednou výnimkou – v roku 2011.

Komerčný priestor na Štedrý deň si tento rok 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa