Zápas o zlato medzi Kanadou a Fínskom sledovalo v nedeľu večer najviac divákov počas druhej tretiny po 20:35, keď si Jednotku zaplo 395-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (32,1 %) a 652-tisíc v 12+ (29,6 %). Prvá a tretia tretina sa v ratingovom poradí dňa zaradili na ďalšie miesta. Napriek tomu malo vyvrcholenie svetového šampionátu slabšie čísla ako vlani, keď v najsledovanejšej časti posledného zápasu bolo pri televízoroch vyše 800-tisíc ľudí.

Markíza v prime-time nasadila film Rezistencia, ten sledovalo 210-tisíc mladších divákov (19,9 %) a 264-tisíc celkovo (14,4 %). Joj konkurovala snímkou Ošetrovateľ, zaujala 123-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,9 %) a 196-tisíc v 12+ (10 %).

V sobotu večer mala navrch Dvojka so semifinále Kanada – USA. To malo ratingový vrchol počas tretej tretiny, keď športový prenos sledovalo 268-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,9 %) a 455-tisíc celkovo (24,6 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

Komerčné stanice aj tentoraz sekundovali filmami. Markíza nasadila snímku Divergencia, ktorú videlo 162-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri podiele 19 percent. V 12+ mal film 205-tisíc divákov (13,4 %).

Joj v sobotu vysielala film Marley a ja. Podľa peoplemetrov dosiahol sledovanosť 117-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (13 %) a 168-tisíc v 12+ (10,4 %). Na Jednotke mala z večernej ponuky najviac divákov talkšou Neskoro večer, ktorú po 21:50 videlo 242-tisíc divákov (15,3 %), z toho 90-tisíc v 12 – 54 (9,8 %).

Piatkový večer priniesol po konci Farmy oslabenie pre Markízu. Využila to Jednotka s kvízšou Čo ja viem, ktorá sa dostala na líderskú pozíciu v oboch hlavných cieľovkách. Licencovaný formát sledovalo po 20:25 213-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (23 %) a 486-tisíc v 12+ (26,9 %), čo je doterajšie maximum. Išlo zároveň o najsledovanejší program dňa.

Tesnou dvojkou bola Joj s filmom Sahara, ktorý si zvolilo 156-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %) a 233-tisíc v 12+ (14,2 %). Markíza sa v úvode večera prepadla so Zámenou manželiek na pozíciu trhovej trojky, reality šou s českými účinkujúcimi videlo 148-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 ). U univerzálneho publika mala relácia 249-tisíc divákov (13,6 %). Stanica podrástla až následne s reláciou Bez servítky - Farma, ktorú po 21:45 sledovalo 172-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,2 %) a 313-tisíc v 12+ (19,2 %).