Jednotka Slovenskej televízie nebude mať tento rok nový jarný vizuál. Použije set spred roka, prvý z aktuálne vysielanej série, ktorej koncept vytvoril medzičasom odídený riaditeľ kreatívy STV Miroslav Stacho.
Pre nepriaznivú ekonomickú situáciu STV vyprodukovala ident interne s nakúpenými zábermi z databánk. Pôvodne mal plnohodnotný ident charakteristický priblížením dizajnov oboch staníc štartovať v septembri, aktuálny programový manažment však projekt pozastavil.
Jarný a veľkonočný ident Jednotky STV z roka 2007
Ten istý použije Jednotka aj túto sezónu.
Dizajn staníc sa bude zrejme meniť až v nástupom tretej stanice STV Šport. Ešte nie je rozhodnuté, či sa prispôsobí aktuálnemu dizajnu, dostane vlastný alebo bude integrovaný do možného nového dizajnu všetkých troch staníc.
Televízia Joj bude pokračovať v akuálne nastolenom idente jarnou obmenou, sezónny ident momentálne nakrúca. Markíza podľa šéfa jej kreatívy Romana Kettnera nechce draho nakrúcať sezónne identy, plánuje však podľa sezón modifikovať už nakrútené materiály.