Špeciál duetá, ktorým STV ukončila sériu projektov Hit storočia a Môj najmilší hit (638 tis., 13,9 % / 37,3 %), priniesol televízii ďalší piatkový večer s vysoko nadpriemernými hodnotami. Ďalším ťažiskovým projektom STV nenadviaže, na ich miesto príde do piatkového večerného slotu od októbra relácia Takí sme boli. Dovtedy bude Jednotka vysielať špeciály dennej súťaže 5 proti 5.


Piatkový prime-time:

Susedia - piatková repríza

Môj najmilší hit

VILOmeniny

Aj múdry schybí

Dereš

Zúfalé manželky


Denné relácie:

Ľudia na jednotku

5 proti 5

Hopla!

Prvé Televízne noviny

Črepiny Plus

Reflex

Televízne noviny

Noviny

Správy STV

 

Piatková repríza Susedov (613 tis., 13,4 % / 34,9 %) len ako-tak uhrala priemer Markízy. Od budúceho týždňa, kedy už nebude sitcomu kontrovať silná zábava na Jednotke, môžu Susedia mierne rásť.

Joj v piatok divákov s filmom Kliatba rodu Pembertonovcov (278 tis., 6,1 % / 16,2 %) divákov neoslnila, film dosiahol podpriemer. Napriek tomu, ide o dosiaľ najvyššie číslo piatkového večerného filmu Joj od štartu sezóny.

Markíze sa nepodarilo získať potrebné čísla filmom Nepriestrelný mních (453 tis., 9,9 % / 30,1 %). Operatívne ním nahradila pripravované Vilomeniny, ktoré vraj neboli ešte pripravené na vysielanie.

Celodenne o štyri a pol boda klesla Jednotka (35,3 %), minulý týždeň jej totiž čísla nadhodnotilo trojhodinové finále Môj najmilší hit. O bod rástla Markíza (35,3 %), o bod aj pol Joj (14,6 %).

V piatkovom prime-time už Jednotka (29,7 %) jednotkou na trhu nie je. Miesto získala späť Markíza (32,8 %). Joj na pozícii trojky získala mierny podpriemer (16,6 %).

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.