Špeciál duetá, ktorým STV ukončila sériu projektov Hit storočia a Môj najmilší hit (638 tis., 13,9 % / 37,3 %), priniesol televízii ďalší piatkový večer s vysoko nadpriemernými hodnotami. Ďalším ťažiskovým projektom STV nenadviaže, na ich miesto príde do piatkového večerného slotu od októbra relácia Takí sme boli. Dovtedy bude Jednotka vysielať špeciály dennej súťaže 5 proti 5.
Piatkový prime-time:
Denné relácie:
Piatková repríza Susedov (613 tis., 13,4 % / 34,9 %) len ako-tak uhrala priemer Markízy. Od budúceho týždňa, kedy už nebude sitcomu kontrovať silná zábava na Jednotke, môžu Susedia mierne rásť.
Joj v piatok divákov s filmom Kliatba rodu Pembertonovcov (278 tis., 6,1 % / 16,2 %) divákov neoslnila, film dosiahol podpriemer. Napriek tomu, ide o dosiaľ najvyššie číslo piatkového večerného filmu Joj od štartu sezóny.
Markíze sa nepodarilo získať potrebné čísla filmom Nepriestrelný mních (453 tis., 9,9 % / 30,1 %). Operatívne ním nahradila pripravované Vilomeniny, ktoré vraj neboli ešte pripravené na vysielanie.
Celodenne o štyri a pol boda klesla Jednotka (35,3 %), minulý týždeň jej totiž čísla nadhodnotilo trojhodinové finále Môj najmilší hit. O bod rástla Markíza (35,3 %), o bod aj pol Joj (14,6 %).
V piatkovom prime-time už Jednotka (29,7 %) jednotkou na trhu nie je. Miesto získala späť Markíza (32,8 %). Joj na pozícii trojky získala mierny podpriemer (16,6 %).
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.