Piatok 20. apríl 2012
Verejnoprávna Jednotka zlákala v piatok večer vysoko nadpriemerný počet divákov k sledovaniu súťaže krásy Miss Universe SR 2012 (16,3 % v 12+ a 13,1 % v 12-54). V primárnej cieľovej skupine 12+ ich bolo celkovo 313-tisíc.
Najsledovanejším programom dňa bola podľa tlačovej správy v cieľovej skupine 12-54 reality šou Farma (14,6 % / 43,5 % v 12-54) na Markíze. Napriek konkurenčnému eventu zaznamenala medzi mladšími divákmi doposiaľ najvyšší trhový podiel s výnimkou úvodnej epizódy vysielanej po Hlase Česko Slovenska. K obrazovkám prilákala 752-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Zdroj: SITA
Televízii Joj pokusy o posilnenie piatkového prime-time nevychádzajú. Neuspokojivo výkonný seriál C.S.I.: Kriminálka Miami vymenila za akčný film Za nepriateľskou líniou 2 (4,5 % / 13,8 % v 12-54), ktorý však zaznamenal ešte podpriemernejšiu sledovanosť. V 12+ si ho pozrelo 218-tisíc divákov.
Menším staniciam sa po 20:00 nedarilo, podpriemerné výkony zaznamenala Doma s archívnymi Vilomeninami (3,6 % v 12-54) aj Plus s nemeckou šou Geissenovci - Ťažký život milionárov (3,4 % v 12-54). Doma následne zabodovala so seriálom Druhý dych (14,9 % v 12-54), polepšila si aj Plus vďaka filmu Sexi špinavé prachy (6,6 % v 12-54).
Sobota 21. apríl 2012
Aj sobotnému večeru podľa tlačovej správy dominovala Farma (14,4 % / 38,8 % v 12-54) na Markíze, ktorá bola opäť najsledovanejším programom dňa. Pozrelo si ju 724-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Joj zaznamenala iba vlažnejší výsledok s premiérovým filmom Muži, ktorí nenávidia ženy (7,6 % / 22,6 % v 12-54), pôvodná švédska adaptácia knihy v 12+ prilákala k obrazovkám 366-tisíc divákov.
Zdroj: TV Markíza
Jeden zo slabších výsledkov zaznamenala v konkurencii Farmy emotívna šou Pošta pre teba (16,8 % v 12+ a 6,7 % v 12-54) na Jednotke. Na pomery prvého kanála však stále ide o výrazný nadpriemer. Reláciu si vybralo 350-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Nadpriemerne sa darilo aj nasledujúcemu filmu Skutočný príbeh: Únos (10,2 % v 12+ a 5,2 % v 12-54).
V rámci menších staníc sa mierne lepšie darilo Pluske s dvomi reprízovými dielmi seriálu Profesionáli (4,6 % a 5,1 % v 12-54) než Doma s romantickým filmom Inga Lindströmová: Stretnutie pri mori (3,9 % v 12-54).
Nedeľa 22. apríl 2012
V nedeľu boli podľa tlačovej správy najsledovanejšími programami dňa v 12-54 relácie Šport (13,2 % / 37,0 % v 12-54) a Noviny TV Joj (12,8 % / 37,8 % v 12-54), v tesnom závese skončili Televízne noviny (12,7 % / 40,0 % v 12-54) na Markíze.
Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo ťažiskovému projektu Markízy Hlas Česko Slovenska (12,3 % / 33,7 % v 12-54). V 12+ si spevácku šou pozrelo 619-tisíc divákov. Joj úspešne kontrovala s filmom James Bond: Casino Royale (9,2 % / 28,4 % v 12-54), ktorý v tretej repríze zaznamenal svoj doposiaľ najlepší výsledok. K obrazovkám prilákal 418-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Zdroj: TV Joj
Jednotka zaznamenala v nedeľu nadpriemerné výkony s filmami Jean od Floretty (9,6 % v 12+ a 5,2 % v 12-54) a Manon od prameňa (12,9 % v 12+ a 6,9 % v 12-54). Stanica Plus bola podľa tlačovej správy v 12-54 trojkou na trhu počas vysielania filmu Zralé víno (6,9 % v 12-54). Konkurenčnú snímku Mrazivá vášeň na Doma si pozrelo iba mierne nižších 6,0 % mladších divákov.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.