J&T Banka umiestnila na trh verejnú emisiu podnikových dlhopisov slovenskej holdingovej spoločnosti Joj Media House, a.s. ktorá vlastní, spravuje a financuje podiely a účasti v spoločnostiach v oblasti mediálneho priemyslu, na čele s televíziou Joj.
Podľa spoločnosťou zverejnených informácií ide o štvorročné obligácie v celkovom objeme 25 miliónov eur, pričom menovitá hodnota dlhopisu je 1-tisíc eur. Dlhopisy aktuálne so sedempercentným ročným výnosom do splatnosti, ktorá bude 21. decembra 2015, sú obchodovateľné na Burze cenných papierov v Bratislave.
"Uvedenie ďalšej verejne obchodovateľnej emisie na dlhopisový trh je reálnym príkladom oživovania kapitálového trhu na Slovensku," hovorí riaditeľ privátneho bankovníctva J&T Banky Andrej Zaťko. Dlhopis Joj Media House bol vydaný s nulovým kupónom a diskontom k menovitej hodnote.
"Pri dlhopisoch s nulovým kupónom investor dosahuje výnos rozdielom medzi nákupnou cenou a cenou pri alebo pri predaji pred splatnosťou," spresňuje banka. Emitentom dlhopisu je holdingová spoločnosť Joj Media House, a.s. a administrátorom emisie je J&T Banka, ktorá zaisťuje úpis a obchodovanie. Aranžérom emisie je J&T IB an Capital Markets, a.s.
Joj Media House, a.s. vlastní, spravuje a financuje podiely a účasti v spoločnostiach v oblasti mediálneho priemyslu. Joj Media House vznikla 6. novembra 2010 a v prvom roku svojej existencie kúpila podiel v spoločnostiach Starhouse Media, Akcie.sk, BigBoard a Slovenská produkčná.
Prostredníctvom Slovenskej produkčnej získala 100-percentný podiel v spoločnosti MAC TV, držiteľa licencie na vysielanie televíznych staníc TV Joj a Plus.
Emisiu dlhopisov bude Joj Media House komunikovať aj kampaňou od agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorá pripravuje aj ostatné kampane J&T Banky. TV reklama vychádza z filmu Prípad Barnabáš Kos, v ktorom sa trianglista snaží v orchestri spraviť zo svojho nástroja sólový inštrument. "Náš spot však nemá takú mravokarnú pointu ako film, ba práve naopak, vyzýva ľudí, aby boli ambiciózni a nebáli sa využiť príležitosť, ak sa naskytne," opisuje myšlienku spotu Wiktor Leo Burnett.
Okrem TV spotu bude kampaň nasadená v printoch a cez online bannery a e-layer.