Prvú časť Divokého Zapadákova si o 20:30 pozrelo 236-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 19,8 percenta. V 12+ mal komediálny seriál 334-tisíc divákov (15,1 %).

Inkognito v tom istom čase sledovalo 311-tisíc mladších divákov, Joj mala share 26,8 percenta. V 12+ zaujala zábavná relácia 575-tisíc divákov (26,7 %).

Markíze sa nepodarilo dostať do popredia ani s premiérovým Kredencom a komediálnou šou Kávomat – miestny úrad Hodrušany.

Kredenc sledovalo 153-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,8 %) a 199-tisíc celkovo (10,9 %). Kávomat so začiatkom o 23. hodine si pozrelo 95-tisíc mladších divákov (13,5 %) a 122-tisíc v 12+ (9,1 %).

Joj si udržala pozíciu lídra aj s reprízou Inkognita, ktoré videlo 193-tisíc mladších divákov (26,8 %), v 12+ ich bolo 376-tisíc (27,4 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj, ktoré si pozrelo 312-tisíc mladších divákov (26 %) a 650-tisíc celkovo (28,7 %).

Joj v pondelok dosiahla v prime-time medzi 19. a 23. hodinou trhový podiel v komerčnej cieľovke 25,3 percenta, Markíza bola na úrovni 19,4 percenta. Za celý deň mala Joj podiel 19,9 percenta, Markíza bola tesne za s 19,8 percenta.