Úvodný diel slovenskej verzie britskej game show You're Back In The Room si v stredu večer pozrelo na Markíze 220-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 20,3 percenta. V 12+ mala novinka Hypnoshow 346-tisíc divákov a share 16,5 percenta.
Markíza podľa programových plánov nepočíta s reláciou v pravidelnom nasadení, v nasledujúcich týždňoch avizuje v stredajšom prime-time Chart Show. Na druhej strane do Hypnoshow naďalej hľadá účinkujúcich, výzvu zverejnila aj v aktuálnom týždni.
Proti Hypnoshow nasadila Joj českú klasiku Copak je to za vojáka, ktorú si zvolilo 191-tisíc mladších divákov (18,5 %) a 326-tisíc celkovo (16,5 %).
Jednotka v stredu konkurovala filmom Hviezdna brána, ktorý oslovil 165-tisíc divákov (8,4 %), z toho 86-tisíc spadalo do užšej cieľovky 12 – 54 (8,4 %).
Podvečer mal podobné kontúry ako v predošlých dňoch – po 18:00 mali navrch reprízované Rodinné prípady na Markíze, ktoré sledovalo 169-tisíc mladších divákov (20,8 %) a 311-tisíc v 12+ (17,9 %).
Záchranárov na Joj pozeralo po 17:30 110-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (14,7 %) a 239-tisíc v 12+ (14,6 %). IQ Taxi na tom bolo lepšie – súťažnú reláciu videlo 151-tisíc mladších divákov (18 %) a 300-tisíc celkovo (16,9 %). Markíza v slote od budúceho týždňa vráti seriál Oteckovia.
Najsledovanejším programom dňa bolo aj tentoraz Počasie na Markíze. Počasie si pozrelo 312-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30 %) a 602-tisíc v 12+ (28,1 %).