Hviezdnu párty nasadila Markíza vo štvrtok do druhého okna v prime-time o 21:40, kde si prvú časť našlo 188-tisíc mladších divákov pri podiele 21,1 percenta. Joj začala o niekoľko minút skôr s Inkognitom, ktoré malo 181-tisíc divákov a trhový podiel 19,7 percenta.
V univerzálnej cieľovke 12+ dosiahli obe relácie totožný rating – 324-tisíc divákov. Markíza mala share 20,2 percenta, Joj 19,1 percenta.
O niečo výraznejší náskok u mladých mala Markíza v úvode večerného programu s kvízom Dobre vedieť!, ktorý si pozrelo 250-tisíc divákov (21,5 %). V 12+ mala šou 475-tisícové publikum (22,4 %).
Joj s komediálnym seriálom Naši zaujala 214-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,2 %) a 287-tisíc celkovo (13,5 %).
Komerčné televízie boli veľmi blízko pri sebe aj počas spravodajského bloku a podvečer. Noviny TV Joj mali o niečo viac divákov – 284-tisíc v komerčnej cieľovke (26,7 %) a 599-tisíc v 12+ (29,4 %). Televízne noviny na Markíze si pozrelo 272-tisíc mladších divákov (26,8 %), v 12+ ich bolo 583-tisíc (29,4 %).
Podvečer sa po 17:55 presadilo Búrlivé víno, ktoré sledovalo 153-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,5 %) a 369-tisíc v 12+ (21,8 %). Joj mala v tom čase s Moja mama varí lepšie ako tvoja 143-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 293-tisíc celkovo (17,5 %).