Horná Dolná tak prekonala doterajšie maximum na úrovni 49,2 percenta, ktoré evidovala 26. januára. Šiestu časť seriálu videlo 669-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, pred týždňom, keď program dosiahol ratingové maximum, ich bolo nepatrne viac (676-tisíc).

V 12+ ostatnú epizódu sledovalo 923-tisíc divákov, maximom zostáva 949-tisíc ľudí spred týždňa. Share v univerzálnej cieľovke tentoraz dosiahol 40,3 percenta.

Z menších cieľoviek seriál podľa Markízy najviac bodoval u mladých mužov 12 – 24, u ktorých dosiahol share 64,4 percenta. Z teritoriálneho hľadiska mal seriál znova najväčší úspech v Prešovskom kraji (63,2 %).

Horná Dolná bola znova najsledovanejším programom dňa a Markíza vďaka nej s odstupom trhovým lídrom. Pozíciu si udržala aj následne vďaka filmu Dědictví aneb Kurvahošigutntág.

Českú komédiu, ktorá finišovala až po polnoci, sledovalo v priemere 237-tisíc mladších divákov pri podiele 32,8 percenta. V 12+ to bolo 313-tisíc divákov (26,1 %).

Panelák vysielaný na Joj po 21:40 mal podľa peoplemetrov v univerzálnej cieľovke väčšie publikum – 349-tisíc divákov (21,8 %). V komerčnej cieľovke viedol film Markízy, Panelák uprednostnilo 210-tisíc divákov (22 %).

Divoké kone nasadené proti Hornej Dolnej sledovalo v 12 – 54 po 20:30 na Joj 206-tisíc divákov pri podiele 15,7 percenta. V univerzálnej cieľovke mal seriál vyše dvojnásobok divákov – 480-tisíc (21,2 %).