Novinka Horná Dolná dosiahla po trojkráľovom štarte v novom slote, kde Markíza zvykla vysielať práve Búrlivé víno, ešte lepší výkon ako pred týždňom, keď úvodnú časť sledovalo 541-tisíc mladších divákov.

Seriál mal tentoraz skorší začiatok a pri ratingu 19,3 percenta v komerčnej cieľovke trhový podiel 49,1 percenta.

Rozloženie divákov podľa pohlavia, vzdelania či bydliska bolo pritom viac-menej rovnomerné. Najvyšší share mal seriál u divákov vo veku do 15 do 24 rokov – u mužov 61,9 percenta, u žien 65,3 percenta.

Z teritoriálneho pohľadu bola Horná Dolná najúspešnejšia v Prešovskom kraji (63,5 % v 12 - 54), najmenej sa jej darilo v Žilinskom (42,2 % v 12 - 54).

Ešte vyšší share v komerčnej cieľovke mal následne na Markíze film z rovnakého žánru Babovřesky so začiatkom o 21:20, ktorý videlo 466-tisíc divákov pri podiele 52,4 percenta.

Oba večerné programy mali lepšiu sledovanosť ako Televízne noviny, ktoré nevynechalo 423-tisíc divákov (39,4 %). Horná Dolná zdolala spravodajskú reláciu aj v 12+, videlo ju 889-tisíc ľudí, Televízne noviny 820-tisíc. Za historickým maximom Búrlivého vína v univerzálnej cieľovke (891-tisíc divákov, 21. novembra 2013) zaostal komediálny seriál len o symbolické dve tisícky, rekord vinárskej ságy tak novinka hneď pri druhej časti vyrovnala.

Fungujúca Horná Dolná poslala v pondelok na dosiaľ najnižšie čísla v komerčnej cieľovke seriál Divoké kone na Joj. Ostatnú časť sledovalo podľa peoplemetrov 241-tisíc mladších divákov, trhový podiel v 12 – 54 dosiahol 18,8 percenta.

V 12+ na tom zostali Divoké kone nadpriemerne, keď seriál uprednostnilo 566-tisíc divákov. Trhový podiel bol na úrovni 25,2 percenta.

Po Divokých koňoch nezaradila Joj do programu pôvodne avizovanú novinku Sladký život, ktorá odštartuje v utorok. Po programovej úprave vyplnil pondelkový večer po seriáli 45-minútový výber „hviezdnej roty“ z Česko Slovensko má talent. Strihák zaujal 9,3 percenta divákov z komerčnej cieľovky, ktorí v tom čase boli pri televízoroch.