Generálny riaditeľ Petr Dvořák v stredu na rokovaní Rady Českej televízie oznámil, že spoty sa ďalej vysielať nebudú.
P. Dvořák spresnil, že o zaradení sponzorských odkazov na prostriedok Clavin rozhodovala marketingová spoločnosť BPA, ktorá je na základe zmlúv majiteľom reklamného priestoru. Firma po vzájomnej dohode akceptovala stiahnutie do konca šampionátu, uviedol šéf ČT.
Podľa stanoviska ČT viacerým divákom prekážalo, že sa sponzorské odkazy vysielajú pred 22. hodinou a mohli ich sledovať aj malé deti, uvádza MediaMania. V spotoch so sloganom Clavin, mužom hneď! účinkujú aj slečny s veľmi bujným poprsím, dopĺňa web.
Za reklamu na Clavin už ČT pykala aj v minulosti, keď musela uhradiť 400-tisíc českých korún. Televíziu sankcionovala licenčná rada za odvysielanie spotu mimo reklamného času. ČT argumentovala tým, že nešlo o klasickú reklamu, ale takzvaný sponzorský odkaz. S vysvetlením však neuspela ani pri odvolaní sa na najvyššom súde.
Z tohtoročných majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji Česká televízia vysiela päťdesiat dva prenosov, zápasy sú k dispozícii aj v rámci internetového vysielania, ktoré je geoblokované na územie ČR.