Jednotka mala počas tretej tretiny podiel v 12+ na úrovni 47,3 percenta. V komerčnej cieľovke poslednú fázu zápasu videlo 725-tisíc divákov (51,8 %).

Druhú tretinu so začiatkom po 20:00 sledovalo 689-tisíc mladších divákov (54,1 %) a 1,021 milióna v 12+ (45,4 %), prvú tretinu, ktorá sa prekrývala so spravodajstvom komerčných staníc, 504-tisíc v 12 – 54 (46,9 %) a 756-tisíc v 12+ (38,5 %).

Konkurenciou pre športový prenos boli večer filmy, komerčné stanice si divákov získavali najmä po skončení hokeja. Snímka Zelená míľa na Markíze mala 172-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,1 %) a 244-tisíc v 12+ (17 %). Malý kúsok neba na Joj zaujal 165-tisíc mladších divákov (14,5 %) a 259-tisíc celkovo (13,4 %).

Sobotný zápas Slovákov proti Maďarom, hraný v menej priaznivom čase o 11:15, videlo v najsledovanejšej tretej tretine 716-tisíc divákov (68,3 %), z toho 460-tisíc mladších (70,8 %). Aj v tomto prípade išlo o najsledovanejší program dňa.

Druhú tretinu sledovalo 421-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (70,6 %) a 647-tisíc v 12+ (68,2 %), prvú 307-tisíc mladších (64,4 %) a 472-tisíc celkovo (61,2 %).

Aj v prime-time miešal karty hokej, lídrom trhu bola tentoraz Dvojka a to vďaka napínavému vyvrcholeniu zápasu Česko – Lotyšsko. Tretiu tretinu a následné predĺženie s nájazdmi sledovalo po 20:50 209-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20 percenta. V 12+ mal due 338-tisíc divákov (17,6 %).

Markíza a Joj boli s filmami znova bok po boku. Českej snímke Něžné vlny aj hollywoodskej produkcii Železné srdce namerali peoplemetre zhodne 175-tisíc mladších divákov, Markíza mala s kratším filmom share 17,5 percenta, Joj 19,1 percenta. V 12+ sledovalo Železné srdce 244-tisíc divákov (15,1 %), Něžné vlny 234-tisíc (13 %).

Ešte silnejšia bola Dvojka v piatok večer, keď vysielala dosiaľ najsledovanejší prenos z MS s výnimkou „slovenských“ zápasov. Tretiu tretinu duelu Rusko – Česko po 20:50 sledovalo 382-tisíc divákov (18,9 %), z toho 240-tisíc v 12 – 54 (22,4 %). V komerčnej cieľovke išlo o najsledovanejší program dňa.

Hokej priniesol pokles Farme na Markíze, reality šou sledovalo 211-tisíc mladších divákov (20,4 %) a 461-tisíc v 12+ (23,5 %). Kvíz Čo ja viem na Jednotka videlo po 20:25 156-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,3 %) a 367-tisíc v 12+ (18,8 %). Joj vysielala film Kúpili sme zoo, zvolilo si ho 133-tisíc mladších divákov (14,8 %) a 198-tisíc v 12+ (11,9 %).