Atraktívny osemfinálový súboj Slovákov proti Česku, ktorý sa skončil výsledkom 3:5, sledovalo najviac divákov v tretej tretine. Podľa merania peoplemetrov išlo dovedna o 1,277 milióna ľudí starších ako 12 rokov. Do sledovanosti sa nezarátava out-of-home publikum, teda fanúšikovia sledujúci zápas mimo domácností, ani diváci na webe.

Súboj s Českom počtom divákov tesne zaostal za nedeľňajším popoludňajším duelom, keď vyvrcholenie zápasu Slovensko – Rusko videlo 1,297 milióna divákov. Mal však vyšší priemerný počet ľudí pri obrazovkách pri spriemerovaní všetkých troch tretín.

Prvú tretinu sledovalo 1,165 milióna divákov, prostrednú časť 1,042 milióna. Priemer tak dosiahol 1,161 milióna, duel s Ruskom mal v priemere 1,140 milióna divákov.

O symbolickú, štatisticky bezvýznamnú tisícku sa Markíze podarilo prekonať nedeľný rating v cieľovej skupine 12 – 54, tretiu tretinu sledovalo 869-tisíc divákov, v nedeľu koniec zápasu proti Rusom 868-tisíc.

Hokej podľa očakávania zabezpečil komerčnej stanici jasnú pozíciu trhového lídra, share bol najvyšší na začiatku zápasu po 18. hodine, keď u mladších divákov dosiahol 66,4 percenta. V 12+ sa pohyboval počas prvej tretiny na úrovni 57,4 percenta.

Hokejový prenos vrátane prestávkových štúdií obsadil prvé priečky v poradí najsledovanejších programov utorka. Na siedmom mieste bolo Búrlivé víno so 426-tisíc divákmi v 12 – 54 (12,9 % / 33,3 %).

Markíza v utorok nevysielala Reflex, seriál Chlapi neplačú ani spravodajský blok vrátane Televíznych novín. Predĺžené Prvé Televízne noviny mali o 17:00 243-tisíc mladších divákov (7,4 % / 32,5 %).