Počet divákov nedeľného hokeja neohrozil maximá z hľadiska celého domáceho televízneho trhu, na ktorom sa sledovanosť elektronicky pomocou peoplemetrov meria od roku 2004. Prvenstvo si stále drží finále prvej série súťaže Slovensko hľadá Superstar, ktoré 18. marca 2005 na Jednotke sledovalo 1,832 milióna ľudí.

Druhá priečka patrí rovnako Superstar, predposlednej časti prvej série (1,809 milióna divákov), tretie miesto finále hokejových majstrovstiev sveta z roku 2012, keď hrala slovenská reprezentácia o zlato proti Rusom – druhú tretinu vtedy videlo 1,788 milióna ľudí.

Viac ľudí ako v nedeľu však televíziu od spomínaného hokejového finále nesledovalo, prenos Markízy zo 16. februára s takmer 1,3-miliónovým publikom v domácnostiach je tak z pohľadu celého TV trhu programom s najvyšším ratingom od 20. mája 2012.

V prípade komerčného lídra zostávajú najsledovanejším programom v jeho histórii Televízne noviny z 21. novembra 2004 (1,765 milióna divákov), v 12 – 54 reality šou Mojsejovci z marca 2005 (1,217 milióna divákov).

Nedeľná tretia tretina hokeja, po ktorej ešte vzhľadom na nerozhodný stav nasledovalo predĺženie a rozstrel v samostatných nájazdoch (v peoplemetrovom meraní celú úsek zápasu evidovaný ako jeden „program“), mala v komerčnej cieľovke 12 – 54 trhový podiel 72,4 percenta. Záverečnú časť duelu sledovalo 868-tisíc mladších divákov, čo zodpovedá ratingu 26,4 percenta.

Víkendová sledovanosť olympijského hokeja
Dátum Program Rtg/12-54 (tis.) Shr/12-54 (%) Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
16. 2. 2014 Rusko - Slovensko (3. tretina) 868 72,4 1279 66,0
16. 2. 2014 Rusko - Slovensko (2. tretina) 780 68,2 1139 61,9
16. 2. 2014 Rusko - Slovensko (1. tretina) 693 64,9 1001 58,4
15. 2. 2014 Slovensko - Slovinsko (2. tretina) 618 75,4 906 72,8
15. 2. 2014 Slovensko - Slovinsko (3. tretina) 572 69,3 846 67,6
15. 2. 2014 Slovensko - Slovinsko (1. tretina) 520 71,0 752 68,2

Pri spriemerovaní všetkých tretín videlo duel Slovensko – Rusko 780-tisíc divákov v 12 – 54 a 1,140 milióna celkovo. Tri hokejové tretiny a dve štúdiá medzi nimi obsadili prvých päť priečok najsledovanejších programov nedele. Televízne noviny odsunuli na šieste miesto (12,6 % / 33,1 % v 12 – 54).

Podobná situácia nastala na trhu aj v sobotu, keď Markíza vysielala zápas hokejistov proti Slovinsku so skorším začiatkom o 9:00. Najsledovanejšia bola druhá tretina, ktorú v 12+ videlo 906-tisíc divákov, z toho 618-tisíc bolo z cieľovky do 54 rokov.

Prostredná časť hokejového prenosu bola takisto najsledovanejším programom dňa, share v komerčnej cieľovke dosiahol vysoko nadštandardných 75,4 percenta.

Hokej cez víkend zabezpečil rekord aj menšej stanici Dajto. Tretia tretina zápasu USA – Rusko mala v sobotu v cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 33,1 percenta, čo je historické maximum menšej stanice Markízy. S 377-tisíc divákmi pri obrazovkách v univerzálnej cieľovke 12+ išlo o štvrtý najsledovanejší program od štartu stanice 20. augusta 2012.