Najviac divákov sledovalo Jednotku v nedeľu po 21:30, teda v druhej tretine finálového duelu, v ktorom Kanaďania de facto rozhodli o svojom celkovom triumfe. Prostrednú časť zápasu sledovalo 824-tisíc divákov pri trhovom podiele 37,8 percenta. V 12 – 54 išlo o 519-tisíc divákov a share 39,9 percenta.

Jednotka bola večer výrazným lídrom, priemerná sledovanosť celého finále, teda všetkých troch tretín, napokon bola v 12+ 727-tisíc divákov, trhový podiel bol na úrovni 37,5 percenta. Aj s prestávkovými štúdiami medzi tretinami patrilo Jednotke v nedeľu prvých päť priečok najsledovanejších programov dňa. 

Finále tohtoročných MS bolo sledovanejšie ako vlani, keď súboj o zlato medzi Ruskom a Fínskom zaujal v najsledovanejšej pasáži zápasu 628-tisíc divákov, keď mu konkurovalo aj finále X Factoru na Joj.

Obe komerčné stanice nasadili tentoraz proti hokeju filmy, Markíza dosiahla so snímkou Red 2 sledovanosť 178-tisíc divákov v komerčnej cieľovke, čo zodpovedalo trhovému podielu 14,8 percenta. Joj mala s akčným trilerom Tsunami priazeň 152-tisíc mladších divákov a share 12 percent.

Výrazne nadpriemerná bola v nedeľu celodenne aj Dvojka vďaka podvečernému zápasu z MS o tretie miesto, v ktorom českí hokejisti nestačili na USA. Aj v tomto prípade najviac zaujala divákov druhá tretina so sledovanosťou 276-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (36,8 %) a 475-tisíc v 12+ (35,5 %).

Dvojka bola lídrom aj v sobotnom prime-time so semifinálovým zápasom Rusko – USA so začiatkom o 19:15. Najviac divákov sledovalo duel počas tretej tretiny po 20:45. Išlo o 310-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,3 %) a 541-tisíc v 12+ (27,7 %).

Po konci večerného semifinále si uchmatla najväčšiu časť publika TV Joj s romantickou komédiou Jedine ona štartujúcou o 20:30. Peoplemetre jej v priemere namerali sledovanosť 207-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20 %) a 288-tisíc v 12+ (15,7 %).

Sobotný film Markízy Colombiana videlo 172-tisíc mladších divákov (16,6 %) a 284-tisíc celkovo (15,4 %).

V piatok bolo na hokejových MS voľno, čo rozloženie síl televízií vrátilo do „normálu“. Najsledovanejším programom dňa bolo Búrlivé víno na Markíze, ktoré sledovalo 262-tisíc mladších divákov (24,3 %). V 12+ išlo o 620-tisíc ľudí (31,1 %).

Markíza bola lídrom aj s nasledujúcimi Rodinnými prípadmi, ktoré udržali pozornosť 243-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,4 %) a 437-tisíc v 12+ (27 %).

Joj s filmom Van Helsing zaujala 166-tisíc mladších divákov (17,2 %) a 212-tisíc v 12+ (12,6 %). Joj bola s filmom trhovou trojkou, predstihla ju Jednotka so šou Čo ja viem, ktorá sa vrátila po trojtýždňovej pauze. Interaktívny kvíz od 20:20 sledovalo 183-tisíc divákov v 12 – 54 (17,3 %) a 339-tisíc celkovo (17,3 %).