Prostrednú časť zápasu videlo v univerzálnej cieľovke 12+ 805-tisíc divákov, prvú tretinu so začiatkom 15:45 – teda spravidla ešte v pracovnej dobe viacerých divákov – 515-tisíc. Najvyšší trhový podiel dosiahla druhá tretina, ktorú videlo 58,9 percenta ľudí sledujúcich v tom čase televíziu. V priemere zápas sledovalo 747-tisíc divákov pri podiele 54,7 percenta.

V komerčnej cieľovke bol celkový priemerný share hokejového prenosu (mimo prestávkových štúdií) až 60 percent. Najvyšší podiel zaznamenala stredná časť duelu - 63,9 percenta.

Aj v 12 – 54 mala najviac divákov posledná tretina – 578-tisíc. Vyvrcholenie zápasu sa stalo najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľových skupinách.

Vďaka hokeju dosiahla v pondelok večer nadštandardné čísla aj Dvojka vysielajúca atraktívny duel Česka proti Kanade. Tretiu tretinu zápasu sledovalo 204-tisíc divákov v 12 – 54 a 351-tisíc celkovo.

Druhý kanál RTVS mal v tom čase zhodný podiel 17,7 percenta v oboch hlavných cieľovkách, vďaka čomu bol trhovou dvojkou. Tesným lídrom bola Markíza s Rodinnými prípadmi (share 18,4% v cieľovke 12 – 54 a 19,8 % v 12+).

Sledovanosť zápasu Slovensko - Francúzsko
Dátum Program Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
12. 5. 2014 Slovensko - Francúzsko (3. tretina) 878 56,1
12. 5. 2014 Slovensko - Francúzsko (2. tretina) 805 58,9
12. 5. 2014 Slovensko - Francúzsko (1. tretina) 515 46,9

Mimo hokeja bolo najsledovanejším programom pondelka Búrlivé víno s 351-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke. Seriál Markízy mal stabilný podiel 28,7 percenta. Štandardné čísla si udržal aj Panelák – 249-tisíc divákov a podiel 20,1 percenta.

Menej ako pri štarte pred týždňom sa v pondelok darilo Dobrému ránu na Joj. Ranný magazín, ktorý sa 5. mája uviedol s vyše 19-percentným podielom v 12 – 54, tentoraz uprednostnilo len 7,6 percenta divákov, čo bol dosiaľ najslabší výkon formátu. Pondelkové Teleráno malo v komerčnej cieľovke priemerný podiel 48,6 percenta.