Jednotka bola v sobotu lídrom trhu s večerným športovým prenosom vrátane prestávkového programu. Najsledovanejšiu tretiu tretinu a predĺženie videlo 1,038 milióna divákov pri trhovom podiele 54,1 percenta. Tohtoročný rekord, ktorí držia Susedia, je 1,056 milióna ľudí pri televízoroch.

V 12 – 54 malo vyvrcholenie duelu Slovensko – Česko 659-tisíc divákov a trhový podiel 59,7 percent. Hokej divákov naberal v priebehu celého večera, prvá tretina so začiatkom pred 20:15 mala 855-tisícové publikum (46 %), v komerčnej cieľovke 506-tisícové (52,4 %). Priemerná sledovanosť zápasu bola 966-tisíc divákov (49,4 %). 

Komerčné stanice stavili v tejto konkurencii na reprízové filmy. Zelená míľa na Markíze mala 93-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (10,1 %) a 130-tisíc celkovo (8 %). Titanic na Joj si pozrelo 74-tisíc mladších divákov (8,8 %) a 128-tisíc v 12+ (8,6 %).

Vysoko nadpriemerná bola v sobotu aj Dvojka s prenosom z futbalovej Fortuna ligy. Druhý polčas zápasu medzi Trnavou a Dunajskou Stredou, v ktorom domáci rozhodli o zisku titulu, sledovalo po 18:00 165-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel 16,7 percenta. V 12 – 54 mal polčas 78-tisíc divákov (16,1 %).

Hokej dominoval aj v nedeľu, keď Slováci hrali večer so Švajčiarskom. V tomto prípade naopak postupne prenos divákov strácal, najsilnejší bol v prvej tretine o 20:15. Sledovalo ju 811-tisíc divákov (38,2 %), z toho 497-tisíc mladších (44,3 %). Hokejový prenos spolu s prestávkovými štúdiami opäť obsadil všetky vrchné priečky medzi najsledovanejšími programami dňa.

Markíza ani napriek silnej konkurencii hokeja nevynechala nedeľnú Superstar, ktorá klesla s dievčenským semifinále na 184-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (17,2 %). V 12+ mala spevácka súťaž 313-tisíc divákov (16,2 %).

Joj zaradila film Sklenené peklo, ktorý si zvolilo 100-tisíc divákov v 12 – 54 (8,6 %) a 185-tisíc celkovo (8,9 %).

V piatok večer si pozíciu lídra v čase vysielania u mladších divákov udržal seriál Milenky. Na Markíze ho po 20:30 sledovalo 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,1 %). V 12+ mal 309-tisíc divákov (15,6 %).

Kvíz Čo ja viem na Jednotke mal v tom čase 183-tisíc mladších divákov (17,9 %) a 393-tisíc celkovo (19,9 %).

V 12+ sa presadila Joj s návratom šou Všetko, čo mám rád. Sledovalo ju 408-tisíc ľudí pri podiele 21,6 percenta. U mladšieho publika oslovil program 157-tisíc divákov (15,9 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bol seriál Oteckovia, na Markíze ho po 18. hodine sledovalo 229-tisíc mladších divákov (36,2 %). V 12+ mal denný seriál 371-tisíc divákov (29,1 %).