Paľbu dnes čaká veľká šanca. Jedna z posledných stálic Markízy sa nábehom odľahčenej januárovej štruktúry ocitne v prime-time, o 21:35. Po rokoch bude tiež v novej grafike.
Týždenná investigatíva Markízy mávala minulú sezónu ešte nadpriemerné štyridsiatky. Neskôr postupne klesala. Silnejší úder spôsobili túto sezónu nasadení Profesionáli na Joj, pre ktorých padla Paľba do podpriemeru.
Tento vizuál je už minulosťou. Relácia, stará ako Markíza, dostane nový obal len tretíkrát.
Takmer smrteľný úder zasadila ale týždenníku Markíza sama - nasadením Aha - Dvaja v tom stratila Paľba aspoň malý nábeh, ktorý dedila po predtým nasadenej Kobre 11. A tak zatiaľčo Paľba vstúpila do decembra so slabým podielom 26 %, s rokom 2008 sa rozlúčila s katastrofálnym podielom 22,5 %. Zrušené Sedem s r. o. mávalo o desať percentných bodov viac.
Grafický refresh sa objavil v promoslučkách Markízy počas víkendu. Bielu grafiku zo začiatku desaťročia nahradí výrazná červená. Markíza tým končí etapu s jedným zo svojich najstarších vizuálov relácií.
Paľbu dnes čaká konkurencia silných hollywoodskych titulov "Pretty Woman" na Jednotke a "Jeho foter, to je lotor" na Joj. Pred reláciou Markíza vysiela návrat romantického "Údolia divých ruží".
Ukážky novej grafiky Paľby prinesie Mediálne.sk po odvysielaní.