Hlas zaujal 413-mladších divákov (rating 12,5 percenta), čo predstavovalo 40-tisícový nárast oproti predchádzajúcemu týždňu. Celkovo program sledovalo 606-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Najúspešnejším vydaním aktuálnej série zostáva premiérový „Výber naslepo“ z 5. marca, ktorí videlo vyše 420-tisíc divákov z mladšej cieľovky a takmer 650-tisíc celkovo.

Z jarných speváckych súťaží komerčných televízií – Markíza odvysielala tri časti, Joj dve – mal dosiaľ najvyšší výkon u mladých druhý diel X Factor, ktorý zaujal 437-tisíc divákov. Najvyšší share dosiahla premiéra Hlasu (34,8 %).

Hlas bol aj tentoraz najsledovanejším nespravodajským programom stredy a druhým celkovo za Televíznymi novinami Markízy (12,7 % / 40,8 % v 12 – 54).

Panelák na Joj si udržal pozíciu trhovej dvojky a svoj stabilný výkon – seriál pozeralo podľa informácií Mediálne.sk 257-tisíc divákov v cieľovke 12- 54 (podiel 20,7 %), 415-tisíc celkovo.

V prime-time sa vďaka futbalovej Lige majstrov darilo viac ako zvyčajne aj verejnoprávnej Jednotke. Druhý polčas duelu Manchester United – Olympiakos Piresu sledovalo 121-tisíc divákov v 12 – 54 (podiel 12,0 %), v univerzálnej cieľovke 207-tisíc (12,4 %).

Markíza v tlačovej správe upozornila aj na vydarený štart svojej akvizičnej seriálovej novinky Arrow, ktorú nasadila po Hlase v dvojporcii. Seriál bol v čase vysielania lídrom trhu – prvý diel mal podiel v 12 – 54 na úrovni 25,3 percenta, druhá časť vysielaná až po 22:55 32,7 percenta.