Markíza, ktorá spustí druhú sériu Hlasu Česko Slovenska spoločne s Novou v zatiaľ nevyzradenom termíne, propaguje svoj projekt spotom s porotcami. V ňom pätica účinkujúcich letí vzduchom a dočahuje tlačidlo, ktorým v samotnej súťaží vyjadruje sympatie speváckym výkonom.
Markíza mala doteraz vo vysielaní iný, dlhší spot, v ktorom boli porotcovia spolu na chate s barom a jukeboxom, kde sa nevedeli dohodnúť na hudobnom žánri, ktorý by mal v miestnosti hrať a zaujal ich až spievajúci barman, ktorý si zvolil skladbu Bruna Marsa.
Nové spoty pre X Factor sľubuje aj Joj, účinkovať v nich budú takisto porotcovia. Jednotlivé videá ich majú predstaviť v prostredí pre nich príznačnom. Celeste Buckingham sa bude zabávať v klube obklopená fanúšikmi, Sisa Lelkes-Sklovská bude zobrazená ako spevácka diva v priestoroch Reduty. Ondřej Brzobohatý si užíva tvorivé popoludnie s kapelou v ateliéri a Oto Klempíř prichádza vo vlastnom štýle.
Celeste Buckingham Zdroj: TV Joj
Sisa Lelkes-Sklovská Zdroj: TV Joj
Joj uviedla do vysielania štyri spoty v stredu večer. Televízia plánuje zaujať aj na webe, na svojej stránke xfactor.sk bude zverejňovať posty od divákov aj porotcov zo sociálnych sietí. Príspevky z Facebooku, Twitteru či Instagramu majú byť aktualizované v reálnom čase v snahe poskytnúť informácie „z prvej ruky“. X Factor štartuje 9. marca.