Od štvrtka do nedele sa na MS v Rusku odohralo 11 duelov. Najviac divákov prilákal aj na Slovensku duel rivalov zo Španielska a z Portugalska, ktorý priniesol remízovú drámu 3:3.
Priamy prenos na Jednotke sledovalo v piatok večer v priemere 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov pri trhovom podiele 25,3 percenta.
Sledovanejší druhý polčas po 21:00 dosiahol polmiliónovú hranicu – videlo ho rovných 500-tisíc divákov (26,8 %). V komerčnej cieľovke 12 – 54 mal 261-tisíc divákov (26,6 %). Zápas spolu so štúdiami bol lídrom trhu a najsledovanejším programom dňa.
V tesnom závese v ratingovom vyjadrení je nedeľný večer zápas medzi Brazíliou a Švajčiarskom, ktorý sa takisto skončil nerozhodne. Duel začínajúci o 20. hodine takisto postupne naberal divákov a prepracoval sa na pozíciu lídra.
V priemere zápas sledovalo 428-tisíc divákov, trhový podiel prenosu dosiahol 22,3 percenta v 12+. Druhý polčas súboja bol najsledovanejším programom nedele s celkový počtom 480-tisíc divákov (24,1 %). V 12 – 54 mal 236-tisíc divákov (22 %).
TOP 5 najsledovanejších programov - MS 2018 | |||
Dátum | Program | Rtg./tis. (12+) | Shr./% (12+) |
15. júna 2018 | Španielsko - Portugalsko (2. polčas) | 500 | 26,8 |
17. júna 2018 | Brazília - Švajčiarsko (2. polčas) | 480 | 24,1 |
15. júna 2018 | Španielsko - Portugalsko (1. polčas) | 379 | 23,6 |
17. júna 2018 | Brazília - Švajčiarsko (1. polčas) | 377 | 20,3 |
17. júna 2018 | Nemecko - Mexiko (2. polčas) | 355 | 28,2 |
Zatiaľ tretím najsledovanejším prenosom z doterajšieho priebehu MS je nedeľný podvečerný zápas Nemecko – Mexiko (0:1). V tomto prípade urobil výrazného trhového lídra z Dvojky v čase od 16:50 do začiatku spravodajského bloku o 19. hodine.
Druhý polčas duelu po 18. hodine videlo 355-tisíc divákov pri podiele 28,2 percenta v 12+. V mladšej cieľovke 12 – 54 mala druhá časť zápasu 162-tisícové publikum (25,5 %).
Otvárací súboj MS zo štvrtkového podvečera medzi Ruskom a Saudskou Arábiou je štvrtý v doterajšom ratingovom poradí. Druhý polčas zápasu videlo po 18. hodine na Jednotke 328-tisíc ľudí (share 23,3 %). V 12 – 54 išlo o 140-tisíc divákov (20,7 %).