Atraktívny futbalový zápas Slovensko - Grécko zo série kvalifikačných zápasov na MS 2014 v utorok urobil z mužskej televízie Dajto podľa tlačovej správy trhovú trojku celodenne i v reklamne najdôležitejšom prime-time.

Prvý polčas exkluzívne prenášaného duelu dosiahol rating 5,1 % a share 13,0 %, druhý ešte lepšie výsledky - rating 5,6 % a share 17,3 %.

V priemere si ho pozrelo 181-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov a 294-tisíc starších ako 12 rokov. Na pokrytí stanice Dajto zaznamenal zápas podľa tlačovej správy priemerný podiel 20,4 % v 12-54. V primárnej cieľovke muži 12-54 bol podiel zápasu 23,5 % a na pokrytí stanice 31,8 %.

Futbal Slovensko - Grécko urobil z Dajto trhovú trojku

Zdroj: SITA

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol podľa tlačovej správy denný seriál Panelák (10,6 % / 27,1 %) na TV Joj, ktorému silná futbalová konkurencia neuškodila. Uprednostnilo ho 357-tisíc mladších divákov.

Reality šou Farma (8,9 % / 22,9 %) sa na Markíze v rovnakom čase zrejme aj vplyvom futbalu nedarilo, oslovila 299-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov.

TV Joj sa pochválila aj výkonom pôvodného seriálu Pod povrchom (6,4 % / 21,7 %) a nasledujúceho seriálu Kosti (3,9 % / 25,6 %), ktorý bol jednotkou na trhu. Markíza v tomto čase pokračovala v podpriemerných výsledkoch s pôvodným seriálom Horúca krv (6,1 % / 22,0 %) a s Nočnými Televíznymi novinami (2,4 % / 15,5 %).

Verejnoprávnej Jednotke sa v utorok večer nedarilo s premiérovými seriálmi Doktor z hôr - Nové osudy (6,4 % v 12+ a 3,8 % v 12-54) a Otázka rešpektu (4,9 % v 12+ a 3,9 % v 12-54).

Svojho primárne ženského diváka si udržal pôvodný romantický seriál Druhý dych (3,9 % / 9,8 %) na stanici Doma, ktorý podľa tlačovej správy dosiahol so 129-tisíc mladšími divákmi pri obrazovkách druhú najvyššiu sledovanosť v jesennej sezóne. Nadpriemerný výkon dosiahla aj nasledujúca operatívne nasadená archívna zábavná šou Uragán (6,0 %). Nočné seriály Larina voľba (4,5 %) a Ezel (4,4 %) zaznamenali už iba priemerné výkony.

Futbal Slovensko - Grécko urobil z Dajto trhovú trojku

Zdroj: TV Markíza

Televízii Plus futbal ubral divákov v prípade večerných seriálov C.S.I.: Kriminálka Miami (4,7 %) a Letecké katastrofy (4,7 %). Druhé Letecké katastrofy (8,5 %) večera ako aj ďalšia časť C.S.I.: Kriminálka Miami (9,7 %) už mimo konkurencie zápasu zabodovali.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny (11,7 % / 36,4 %) na Markíze, ktoré predstihli Noviny TV Joj (11,5 % / 34,3 %) s minimálnym rozdielom 7-tisíc mladších divákov.

TV Joj bola v utorok trhovým lídrom v prime-time s podielom 26,9 %, Markíza zaostala o 1,7 percentného bodu s hodnotou 25,2 %. Celodenne bola jednotkou na trhu Markíza s výkonom 24,0 %, Joj zaznamenala o 1,4 percentného bodu nižší výsledok 22,6 %. Trhovou trojkou bol vďaka futbalu v prime-time (8,4 %) i celodenne (5,9 %) mužský kanál Dajto.

Z hľadiska televíznych skupín zaznamenali stanice mediálnej skupiny CME (Markíza, Doma, Dajto) v 12-54 súhrnný celodenný výkon 35,0 %. Skupina Joj (Joj, Plus) zaostala o 7,2 percentného bodu s hodnotou 27,8 %. Verejnoprávnemu RTVS (Jednotka, Dvojka) patrilo z trhového koláča 9,5 % v 12+ a 6,3 % v 12-54.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.