Menší kanál Markízy Dajto v utorok aktualizoval svoje doterajšie maximum sledovanosti, ktoré naposledy upravil len minulý piatok. Opäť vďaka prenosu z futbalu – na druhý polčas duelu Slovensko – Bosna a Hercegovina bolo zvedavých 469-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
V komerčnej cieľovke 12-54 malo druhé dejstvo 285-tisíc divákov, vďaka čomu sa stalo tretím najsledovanejším programom dňa (za Búrlivým vínom a Televíznymi novinami).
Kvalifikačné stretnutie vysielané zo Žiliny malo u mladších divákov v priemere trhový podiel 23,9 percenta. Po skončení Búrlivého vína bol menší kanál nezvyčajne trhovou jednotkou.
Priemerný rating celého zápasu v cieľovej skupine 12-54 dosiahol hodnotu 8,4 percenta. V priemere pritiahol 454-tisíc divákov starších 12 rokov. Podľa Markíza mal najlepší výsledok v cieľovke muži 15-24 - s priemerným podielom 49,3 percenta.
Slovensko - Bosna a Hercegovina Zdroj: SITA
Menší kanál Markízy v utorok večer sledovalo najviac divákov od jeho štartu vlani v auguste. Doterajším maximom bolo 332-tisíc divákov sledujúcich druhý polčas futbalu Bosna a Hercegovina – Slovenska vysielaného minulý piatok. Vďaka futbalu malo Dajto v utorok v cieľovke 12-54 historicky najvyšší celodenný share (8,7 %), ako aj share v prime-time (16,6 %). Stanica bola trojkou na trhu.
Napriek diváckemu záujmu ale Markíza čelila v utorok večer aj viacerým negatívnym reakciám v súvislosti s tým, že „nestihla“ začiatok druhého polčasu. Prenos zo Žiliny pokračoval o 21:20 až po odvysielaní reklám - diváci prišli o zhruba dva a pol minúty z hracieho času vrátane gólovej šance slovenskej reprezentácie.