Aký to bol rok?

František Kadúch zo Satra: Satelitné platformy s českými stanicami neférovo konkurujú káblovkám

Bol to rok, kedy sme komerčne naštartovali viaceré projekty, z ktorých zatiaľ najúspešnejším je uvedenie vzdušnej optiky s najrýchlejším nárastom zákazníkov v Nitre a okolí. Bol to pre nich dlhoočakávaný krok z našej strany, ktorý okamžite začal prinášať výsledky.

Ktorá udalosť alebo osobnosť minulého roka najviac ovplyvnila brandžu, v ktorej pracujete?


Uplynulý rok bol poznačený krízou. Čo však oveľa viac ako kríza ovplyvnilo náš trh, boli satelitné platformy s ponukou kanálov zadarmo. Niektoré z týchto platforiem totiž šíria aj také české kanály, ktoré naša legislatíva neumožňuje. Máme pocit, že takto vzniká neférová konkurencia a dochádza k diskriminácii káblových operátorov. Aj z toho dôvodu sme sa rozhodli zamerať našu stratégiu na kombináciu televízie a internetu. Sústredíme sa najmä na tie oblasti, kde je nerentabilné budovanie optickej siete. Zákazníkom tam totiž vďaka našej technológii vieme poskytnúť tie najkvalitnejšie služby.

Našou ďalšou reakciou bola ponuka slovenských a českých kanálov zadarmo k internetu pre akéhokoľvek záujemcu v dosahu našich služieb. Veríme, že takáto kombinácia služieb má pre zákazníka oveľa vyššiu pridanú hodnotu.

Čo očakávate od budúceho roka?

Hlavným cieľom na budúci rok je digitalizácia čo najväčšieho počtu našich zákazníkov a to predovšetkým tých, ktorí prijímajú signál vzduchom. Ďalej sa tešíme na sľubný vývoj a výsledky našej snahy v už fungujúcich nových oblastiach pokrytia, ktorými sú Košice, Banská Bystrica, Zvolen, Žiar nad Hronom a široké okolie týchto miest. Na budúci rok plánujeme aj rozširovanie našich služieb do ďalších miest. Podrobnosti však zatiaľ nebudeme zverejňovať. A samozrejme sa tešíme na rozširovanie ponúk a kvality našich služieb.