Finále Talentu zabralo, lúčil sa najsledovanejším vydaním v sérii

Česko Slovensko má talent 6 Zdroj: TV Joj

Na posledné vydanie šiestej série Česko Slovensko má talent bolo zvedavých 349-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 29,2 percenta. V 12+ pozeralo finále Talentu 604-tisíc divákov (29,1 %).

Talent bol večer lídrom trhu, Joj si toto postavenie udržala až do polnoci vďaka Rozhodnutiu, v rámci ktorého diváci spoznali víťaza šou. Sledovalo ho 199-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (38,4 %) a 369-tisíc celkovo (39,4 %).

Finále bolo najsledovanejšou časťou celej šiestej série, ktorá štartovala 4. septembra. Celkovým ratingovým priemerom však značne zaostala za predošlým ročníkom. Talent sa počas aktuálnej jesene konfrontoval v nedeľnom slote priamo so šou Tvoja tvár znie povedome na Markíze, čo prinieslo vzájomné oslabenie formátov.

Česko Slovensko má talent 6 - sledovanosť
Dátum Rtg/12 - 54 (tis.) Shr/12 - 54 (%) Rtg/12+ (tis.) Shr/12+ (%)
4. septembra 2016 284 23,7 444 21,3
7. septembra 2016 328 30,9 510 26,1
11. septembra 2016 281 23,7 427 21
14. septembra 2016 319 30,8 499 26,3
18. septembra 2016 322 26,4 516 24,1
21. septembra 2016 302 26,8 509 25,1
25. septembra 2016 278 21 441 19,5
2. októbra 2016 351 27,1 552 24,9
9. októbra 2016 290 22,4 472 21,5
16. októbra 2016 295 23,5 506 23,1
23. októbra 2016 304 24,6 484 22,8
30. októbra 2016 291 25,8 452 23,7
6. novembra 2016 226 21,5 329 18,2
13. novembra 2016 329 27,8 535 26,1
13. novembra 2016 (rozhodnutie) 169 31,1 262 27,8
20. novembra 2016 281 24,5 471 23,8
20. novembra 2016 (rozhodnutie) 177 34 301 32,7
27. novembra 2016 349 29,2 604 29,1
27. novembra 2016 (rozhodnutie) 199 38,4 369 39,4
Priemer 291 26,1 472 24,3

Priemer celej série je 291-tisíc divákov v strategickej cieľovke 12 – 54, priemerný share 26,1 percenta. V 12+ bol Talent na 472-tisíc divákoch pri priemernom podiele 24,3 percenta.

Na porovnanie piata edícia licencovanej šou vysielaná vlani rovnako od septembra do novembra mala u mladšieho publika v priemere 385-tisíc divákov (34,6 %).

Markíza mala v nedeľu s filmom Útek z väzenia 229-tisíc mladších divákov (18,9 %), v 12+ ju sledovalo 305-tisíc divákov (14,5 %).

Jednotka so seriálom Doktor Martin zaujala 186-tisíc mladších divákov (13,7 %), v 12+ sa vyšplhala na miesto trhovej dvojky s 393-tisícovým publikom (16,4 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré si pozrelo 357-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,9 %) a 630-tisíc dovedna (29,2 %).

Aj v sobotu večer namerali peoplemetre najviac divákov Jojke, ktorá zaujala s filmom Posledný lovec čarodejníc 256-tisíc divákov v 12 – 54 (24,3 %) a 322-tisíc v 12+ (17,3 %).

Markíza konkurovala komédiou Dospeláci 2, videlo ju 208-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,3 %) a 286-tisíc v 12+ (15 %). Strom želaní na Jednotke mal 148-tisíc divákov (7,4 %), z toho 52-tisíc v 12 – 54 (4,8 %).

Najsledovanejším programom dňa boli aj v sobotu Televízne noviny na Markíze s 545-tisíc divákmi (29,4 %), do komerčnej cieľovky ich spadalo 258-tisíc (26,6 %).

V piatok večer dominovala Jednotka so šou Milujem Slovensko, ktorá bola najsledovanejším programom v oboch hlavných cieľovkách. V 12 – 54 ju sledovalo 290-tisíc divákov (27,1 %), v 12+ 606-tisíc (30,8 %).

Komerčné televízie výraznejšie zaostali, Markíza s reprízou Hornej Dolnej, ktorú sledovalo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,3 %) a 228-tisíc v 12+ (11,5 %). Joj vyrukovala s filmom Hidalgo, ktorý videlo 115-tisíc mladších divákov (12,7 %) a 186-tisíc v 12+ (11,4 %).