Česko Slovensko má talent 6 Zdroj: TV Joj
Na posledné vydanie šiestej série Česko Slovensko má talent bolo zvedavých 349-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 29,2 percenta. V 12+ pozeralo finále Talentu 604-tisíc divákov (29,1 %).
Talent bol večer lídrom trhu, Joj si toto postavenie udržala až do polnoci vďaka Rozhodnutiu, v rámci ktorého diváci spoznali víťaza šou. Sledovalo ho 199-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (38,4 %) a 369-tisíc celkovo (39,4 %).
Finále bolo najsledovanejšou časťou celej šiestej série, ktorá štartovala 4. septembra. Celkovým ratingovým priemerom však značne zaostala za predošlým ročníkom. Talent sa počas aktuálnej jesene konfrontoval v nedeľnom slote priamo so šou Tvoja tvár znie povedome na Markíze, čo prinieslo vzájomné oslabenie formátov.
Česko Slovensko má talent 6 - sledovanosť | ||||
Dátum | Rtg/12 - 54 (tis.) | Shr/12 - 54 (%) | Rtg/12+ (tis.) | Shr/12+ (%) |
4. septembra 2016 | 284 | 23,7 | 444 | 21,3 |
7. septembra 2016 | 328 | 30,9 | 510 | 26,1 |
11. septembra 2016 | 281 | 23,7 | 427 | 21 |
14. septembra 2016 | 319 | 30,8 | 499 | 26,3 |
18. septembra 2016 | 322 | 26,4 | 516 | 24,1 |
21. septembra 2016 | 302 | 26,8 | 509 | 25,1 |
25. septembra 2016 | 278 | 21 | 441 | 19,5 |
2. októbra 2016 | 351 | 27,1 | 552 | 24,9 |
9. októbra 2016 | 290 | 22,4 | 472 | 21,5 |
16. októbra 2016 | 295 | 23,5 | 506 | 23,1 |
23. októbra 2016 | 304 | 24,6 | 484 | 22,8 |
30. októbra 2016 | 291 | 25,8 | 452 | 23,7 |
6. novembra 2016 | 226 | 21,5 | 329 | 18,2 |
13. novembra 2016 | 329 | 27,8 | 535 | 26,1 |
13. novembra 2016 (rozhodnutie) | 169 | 31,1 | 262 | 27,8 |
20. novembra 2016 | 281 | 24,5 | 471 | 23,8 |
20. novembra 2016 (rozhodnutie) | 177 | 34 | 301 | 32,7 |
27. novembra 2016 | 349 | 29,2 | 604 | 29,1 |
27. novembra 2016 (rozhodnutie) | 199 | 38,4 | 369 | 39,4 |
Priemer | 291 | 26,1 | 472 | 24,3 |
Priemer celej série je 291-tisíc divákov v strategickej cieľovke 12 – 54, priemerný share 26,1 percenta. V 12+ bol Talent na 472-tisíc divákoch pri priemernom podiele 24,3 percenta.
Na porovnanie piata edícia licencovanej šou vysielaná vlani rovnako od septembra do novembra mala u mladšieho publika v priemere 385-tisíc divákov (34,6 %).
Markíza mala v nedeľu s filmom Útek z väzenia 229-tisíc mladších divákov (18,9 %), v 12+ ju sledovalo 305-tisíc divákov (14,5 %).
Jednotka so seriálom Doktor Martin zaujala 186-tisíc mladších divákov (13,7 %), v 12+ sa vyšplhala na miesto trhovej dvojky s 393-tisícovým publikom (16,4 %).
Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy, ktoré si pozrelo 357-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,9 %) a 630-tisíc dovedna (29,2 %).
Aj v sobotu večer namerali peoplemetre najviac divákov Jojke, ktorá zaujala s filmom Posledný lovec čarodejníc 256-tisíc divákov v 12 – 54 (24,3 %) a 322-tisíc v 12+ (17,3 %).
Markíza konkurovala komédiou Dospeláci 2, videlo ju 208-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,3 %) a 286-tisíc v 12+ (15 %). Strom želaní na Jednotke mal 148-tisíc divákov (7,4 %), z toho 52-tisíc v 12 – 54 (4,8 %).
Najsledovanejším programom dňa boli aj v sobotu Televízne noviny na Markíze s 545-tisíc divákmi (29,4 %), do komerčnej cieľovky ich spadalo 258-tisíc (26,6 %).
V piatok večer dominovala Jednotka so šou Milujem Slovensko, ktorá bola najsledovanejším programom v oboch hlavných cieľovkách. V 12 – 54 ju sledovalo 290-tisíc divákov (27,1 %), v 12+ 606-tisíc (30,8 %).
Komerčné televízie výraznejšie zaostali, Markíza s reprízou Hornej Dolnej, ktorú sledovalo 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,3 %) a 228-tisíc v 12+ (11,5 %). Joj vyrukovala s filmom Hidalgo, ktorý videlo 115-tisíc mladších divákov (12,7 %) a 186-tisíc v 12+ (11,4 %).