S vyvrcholením speváckej šou trvajúcej takmer do polnoci mala Markíza u mladšieho publika trhový podiel 34,2 percenta, čo bolo maximum v rámci ročníka, ak nerátame samostatne meraný subformát Rozhodnutie.

Čísla finále sa podobajú na výkon Superstar v závere predošlej série v roku 2013, keď na meno novej speváckej hviezdy čakalo 386-tisíc divákov a Markíza mala skoro totožný share ako teraz (34,1 %).

V 12+ videlo posledný diel Superstar 597-tisíc divákov pri podiele 32,1 percenta. Pred vyše dvomi rokmi bolo pri televízoroch 637-tisíc ľudí.

Markíze spevácka šou priniesla vo väčšine prípadov pozíciu trhového lídra a nadštandardné podiely v kontexte staničného priemeru v prime-time, ratingovo však bol štvrtý ročník slabší ako tri predošlé. Všetky časti dosiahli v komerčnej cieľovke priemer bez oneskorenej sledovanosti 333-tisíc divákov pri priemernom podiele 29,6 percenta. V univerzálnej cieľovke bola priemerná sledovanosť celej série 498-tisíc divákov (25,9 %). 

Superstar bola na Markíze najväčším diváckym fenoménom v čase prvej česko-slovenskej edície. Jej finále si v roku 2009 pozrelo spolu 1 354 000 divákov (12+). Historické maximum na Slovensku si formát FremantleMedia pripísal v marci 2005, keď sa vysielal ešte na Jednotke ako Slovensko hľadá Superstar. Druhú časť finále vtedy sledovalo 1 832 000 divákov starších ako 12 rokov. Ide doteraz o rekordnú hodnotu nameranú peoplemetrami, ktoré na slovenskom trhu fungujú od roku 2004. 

Superstar 2015 - sledovanosť
Dátum Rtg 12-54 (tis.) Shr 12-54 (%) Rtg 12+ (tis.) Shr 12+ (%)
30. augusta 2015 362 32,1 496 25,1
6. septembra 2015 390 32 545 26,5
13. septembra 2015 339 30,1 488 25
20. septembra 2015 308 25,2 438 20,9
27. septembra 2015 367 28,6 498 23
4. októbra 2015 350 31,1 473 24,8
11. októbra 2015 366 31,2 505 25,5
18. októbra 2015 307 26,6 456 23
25. októbra 2015 280 24,2 408 20,5
1. novembra 2015 349 29,7 561 28,5
1. novembra 2015 (rozhodnutie) 218 34,4 360 33,4
8. novembra 2015 355 30,1 559 27,9
8. novembra 2015 (rozhodnutie) 246 40,5 392 37,9
15. novembra 2015 373 30,4 593 28,9
15. novembra 2015 (rozhodnutie) 241 33,8 393 33,6
22. novembra 2015 351 29,1 551 26,6
22. novembra 2015 (rozhodnutie) 256 41,4 408 38,1
29. novembra 2015 307 26,2 503 24,7
29. novembra 2015 (rozhodnutie) 233 35,1 386 34
6. decembra 2015 379 34,2 606 32,3
priemer 339 29,7 507 26
pozn.: všetky údaje sú pre živé vysielanie a oneskorenú sledovanosť v ten istý deň

Proti Superstar nasadila Joj na Mikuláša premiérový film Takmer normálne dievča. Uprednostnilo ho 206-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,9 %) a 265-tisíc v 12+ (12,8 %).

Seriál Doktor Martin videlo na Jednotke po 20:20 142-tisíc mladších divákov (10,4 %) a 330-tisíc v 12+ (13,9 %). Zábavnú reláciu Domov, sladký domov, si následne pozrelo 71-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (5,8 %) a 173-tisíc v 12+ (8,3 %).

V sobotu večer mala navrch takisto Markíza s filmom Hotel Transylvánia, ktorý bol u mladých najsledovanejším programom dňa. Videlo ho 320-tisíc divákov (28,4 %). V 12+ zaujala snímka 375-tisíc ľudí (19 %).

Joj mala so špeciálom Moja mama varí lepšie ako tvoja v komerčnej cieľovke 137-tisíc divákov (12,1 %), v univerzálnej cieľovke išlo o 220-tisíc ľudí (10,9 %).

Trhovou trojkou u mladšieho publika bola menšia stanica Doma s filmom Láska pod stromček – pozrelo si ho 100-tisíc mladších divákov (9,1 %). Romantická snímka zaujala dovedna 187-tisíc divákov (9,3 %).

Na Jednotke boli v sobotnom prime-time najvýkonnejšie Nečakané stretnutia po 20:20, ktoré sledovalo 285-tisíc divákov (14,1 %). V komerčnej cieľovke mala relácia 60-tisícové publikum (5,4 %).

Piatkový prime-time ovládlo po 20. hodine Milujem Slovensko na Jednotke, tentoraz zábavno-súťažnú reláciu sledovalo 294-tisíc mladších divákov (26 %) a 542-tisíc v 12+ (26 %).

Dvojkou trhu bola Markíza s Farmou, ktorú uprednostnilo 236-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,8 %). V 12+ videlo reality šou 485-tisíc divákov (23,3 %). Joj v piatok zaradila film Sám doma 3, ukoristila si ním 155-tisíc mladších divákov (14,3 %) a 229-tisíc v 12+ (11,8 %).

V ďalšej časti večera dominovala Farma s Duelom, ktorý mal 295-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov a stal sa najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke pri podiele 33,2 percenta.