Včera Markíza vysielala poslednú časť druhej série pôvodnej doku-soap Rozvedení so záväzkami. Po zlých výsledkoch v konkurenčne silnom prostredí pre tituly cielené na ženy (romantika na Jednotke) a presunoch počas hokeja finále pôvodného formátu Markízy zaujímalo len 29,1 % divákov z tých, ktorí práve sledovali televíziu. Pre Markízu, ktorej highlighty dosahujú minimálne o desať percentných bodov viac, je to veľmi zlý výsledok.
Prvá séria Rozvedených so záväzkami bola odvysielaná ako jeden z pokusných nízkorozpočtových formátov počas uplynulého leta. V inom dni, v inom nastavení konkurencie a v inej časti sezóny pôvodný formát Markíze radosť nerobil.
Naopak, na úroveň Markízy narástla včera Jednotka, pilcherovka Hlboké city zaujala viac ako 33 % divákov (587 tis.), pre stredajšiu romantiku Jednotky sú to rekordné hodnoty. Naďalej zle sa vodí Celebrity Campu, ktorý sa už vo svojej druhej polovici ustálil na podpriemerných číslach pre JOJ. Zatiaľ najmenej úspešný ťažiskový titul sezóny 2006/2007 včera sledovalo 243 tis. divákov.
Po 21:20 prepadol Markíze aj druhý titul vlastnej tvorby, Pestúnka. S podielom 27,6 % je to málo aj pre túto reláciu, dosiahla jeden zo svojich najhorších výsledkov. Od budúceho týždňa však dostane novú šancu v utorok v obdobnom čase.
Blok produkcie spoločnosti D.N.A. po romantickom filme Jednotky s titulmi Niečo za niečo (16,9 %, 212 tis. divákov) Záhady SK (18,0 % pri 133 tis. divákoch) netrhá rekordy, v prípade Záhad však aspoň drží priemer Jednotky. C.S.I.: New York je na JOJ najmenej úspešný spin-off seriálu pod známou značkou. Včera však zaujal pre televíziu aj tak obstojných 20,6 % divákov, sledovalo ho teda 305 tisíc ľudí.
Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.
Zdroje údajov:
- ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
- ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
- ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT
Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.
Foto: Vysielanie TV Markíza
(ra)