Popoludňajší hokejový duel o zlaté medaily mal na Markíze najvyšší rating v komerčnej cieľovke 12 – 54 počas druhej tretiny, keď zápas sledovalo 444-tisíc divákov. Stanici v tej chvíli patrila takmer polovica trhu – športový prenos mal share 48,4 percenta.
Tretiu tretinu zápasu videlo 423-tisíc mladších divákov (share 46,1 %), prvú 357-tisíc (41,7 %). Hokej bol druhým najsledovanejším programom dňa, na vrchol sa s tesným náskokom prebojovali Televízne noviny Markízy so 449-tisíc divákmi v 12 – 54 pri trhovom podiele 35,7 percenta.
Záverečný ceremoniál zo Soči, ktorého prvú časť do 19. hodiny RTVS opäť zaradila na Jednotku, priniesol verejnoprávnej televízii na prvom televíznom okruhu 226-tisíc mladších divákov, čo zodpovedalo ratingu 6,9 percenta, a 529-tisíc v univerzálnej cieľovke (podiel v 12 – 54 bol 21,2 %, v 12+ 28,4 %).
Jednotka si napriek sľubnému nábehu neudržala divákov pri hlavnej spravodajskej relácii po 19. hodine, ktorá mala u divákov z komerčnej cieľovky rating 3,4 percenta a podiel 8,9 percenta.
Naopak, zvýšený záujem bol v čase končiacich sa zimných hier o Góly – body – sekundy, ktoré dosiahli podľa RTVS najlepší výsledok za ostatné dva roky. Športové spravodajstvo malo v 12+ dovedna 418-tisíc divákov pri podiele 18,3 percenta.
V univerzálnej cieľovke sa opätovne darilo na Jednotke aj večernému pôvodnému seriálu Kolonáda s dosiaľ najlepším výsledkom v 12+: siedmu časť videlo 497-tisíc divákov, share dosiahol 21,6 percenta.
V komerčnej cieľovke bola v hlavnom vysielacom čase lídrom trhu Markíza s filmom Salt. Snímku sledovalo 310-tisíc divákov (podiel 25,3 %). Film 21 Jump Street na Joj mierne zaostal – mal 286-tisíc divákov a podiel 21,8 percenta. Kolonáda mala v mladšej cieľovke 182-tisíc divákov a podiel 13,5 percenta.
Jednotke sa v nedeľu podarilo v 12+ prepracovať sa na miesto trhovej dvojky, kde skončila podľa tlačovej správy telerozhlasu s 13,5 percentami a odsunula TV Joj (13,3 %).
Z hľadiska celého týždňa obsadila Jednotka pozíciu trhovej trojky (6,1 %), neopakovala sa situácia v 12 – 54 z predchádzajúceho týždňa, keď ju vďaka silným olympijským prenosom predstihla v priemernom celotýždňovom podiele Dvojka.
V minulom týždni bolo poradie staníc podľa priemerného podielu za sedem dní v 12 – 54 Markíza (26,1 %), Joj (15,5 %), Jednotka (6,1 %), Plus (5,1 %), Doma (4,5 %), Dajto a Dvojka (zhodne 4,3 %).