Najväčší víťaz sa cez 20-percentný trhový podiel dostal až s poslednou časťou. Finále šou si v utorok večer pozrelo 223-tisíc mladších divákov, čo znamenalo v 12 – 54 share 22,5 percenta.
Rating záverečnej časti o symbolickú tisícku prekonal sledovanosť úplne prvého dielu z marca, ktorý mal 222-tisíc divákov (19,9 %).
V 12+ malo vyvrcholenie programu o chudnutí dvojice tímov 328-tisíc divákov a podiel 17,5 percenta. V širšej cieľovke dosiahla maximum prvá časť spred troch mesiacov – 363-tisíc divákov (17,3 %).
Finále Najväčšieho víťaza bolo v utorok najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. Vo večernej ponuke zdolalo prenos z futbalových MS na Jednotke, ktorý mal v sledovanejšom druhom polčase po 21. hodine 206-tisíc mladších divákov (19,9 %). V 12+ mal futbal navrch so 413-tisíc divákmi (21,2 %).
Reprízu Nikto nie je dokonalý si v utorok na Joj pozrelo 124-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 12,4 percenta. V 12+ mal zábavný program 280-tisícové publikum (14,9 %).
Celkový sezónny priemer Najväčšieho víťaza, ktorého Markíza nakrúcala podľa licencie The Biggest Loser, dosiahol 189-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri priemernom trhovom podiele 17,9 percenta. V 12+ všetkých 16 častí videlo v priemere 295-tisíc divákov (14,8 %).