Snímku Expresná zásielka sledovalo v nedeľu po 20:30 295-tisíc mladších divákov pri trhovom podiele 27,8 percenta. Celkovo film zaujal 401-tisíc ľudí, share v 12+ bol na úrovni 21,8 percenta.

Filmovú ponuku Joj uprednostnilo v hlavnom vysielacom čase 164-tisíc divákov z komerčnej cieľovky. Počas snímky Rodičovský manuál mala televízia share 15,9 percenta. V 12+ ju sledovalo 242-tisíc ľudí pri podiele 13,5 percenta.

Jednotka konkurovala dvojdielnym filmom Škrabanec tigrice, sledovanejšiu prvá časť videlo 101-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,1 %) a 165-tisíc celkovo (8,7 %).

Výrazne nadpriemerná bola v prime-time aj menšia stanica Plus s filmom Skala po 20:30. Ten uhral v 12 – 54 dvojciferný trhový podiel – 10 percent. Snímku videlo 96-tisíc divákov z komerčnej cieľovky a 125-tisíc celkovo (7,6 %).

Ešte viac divákov, pokiaľ ide o univerzálnu cieľovku, si uchmatla stanica Doma s filmom Štastlivec so začiatkom o 20:00. Ten si zvolilo 146-tisíc divákov (7,9 %), v 12 – 54 išlo o 78-tisíc párov očí (7,5 %).

Celkovo najsledovanejším program dňa v 12+ boli Televízne noviny Markízy so 471-tisíc divákmi (33,7 %).

V sobotu táto pozícia patrila druhému polčasu finále Ligy majstrov na Jednotke. Celý duel začínajúci o 20:45 bol najsledovanejším programom dňa a verejnoprávna stanica vďaka športovému prenosu trhovým lídrom.

Prvú polovicu berlínskeho finále medzi Juventusom a Barcelonou sledovalo 172-tisíc mladších divákov (21,4 %) a 353-tisíc v 12+ (22,6 %). Druhé dejstvo videlo 210-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,2 %) a 405-tisíc dovedna (24,6 %).

Tohtoročné finále malo viac divákov ako vlaňajšia konfrontácia madridských veľkoklubov, pred rokom duel medzi Realom a Atléticom videlo v sledovanejšej druhej časti 355-tisíc divákov.

V konkurencii futbalu boli komerčné stanice pod svojimi priemernými výkonmi. Film Non-Stop na Markíze videlo 148-tisíc mladších divákov (17 %) a 234-tisíc v 12+ (14,4 %). Snímku Voda pre slony na Joj sledovalo 125-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,3 %) a 192-tisíc v 12+ (12,1 %).

Mimo futbalu bolo podľa peoplemetrov najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke Najlepšie počasie na Joj so 164-tisícovým publikom (25,2 %).

V piatok opäť dominovalo Búrlivé víno, ktorým Markíza zvíťazila v prime-time. Seriál sledovalo 239-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,8 %) a 585-tisíc v 12+ (33,4 %). Išlo o najsledovanejší program dňa.

Joj kontrovala filmom Lovci pokladov: Kniha tajomstiev, ktorý po 20:30 zaujal 153-tisíc mladších divákov (17,2 %). V 12+ snímku videlo 204-tisíc ľudí (12,9 %).

Trhovou dvojkou v univerzálnej cieľovke bola v piatok opätovne Jednotka s kvízom Čo ja viem. Po 20:30 ho pozeralo 302-tisíc divákov pri podiele 17,6 percenta. Mladých bola z toho polovica – 151-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov (16,6 %).