Moderné spracovanie fantasy príbehu sledovalo na Markíze v nedeľu po 20:30 463-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov a v komerčnej cieľovke bolo najsledovanejším programom dňa. Stanici film priniesol nadpriemerný share 37,7 percenta. V 12+ mala snímka Kráska a zviera 665-tisícové publikum (32,7 %).

Joj bola v hlavnom vysielacom čase trhovou dvojkou s vianočnou klasikou Sám doma. Obľúbený film sledovalo 197-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,7 %), v 12+ išlo o 268-tisíc ľudí (13 %).

Jednotka s filmom Rudolph Valentino zaujala v nedeľu večer 55-tisíc mladších divákov (4,9 %), v širšej cieľovke 12+ to bolo 178-tisíc ľudí (9,5 %).

V sobotu vysielala najsledovanejší program dňa u mladých Joj – jej hlavnú spravodajskú reláciu videlo 261-tisíc divákov. Noviny TV Joj dosiahli share 25,8 percenta. V 12+ ich sledovalo 544-tisíc divákov (28,4 %). Podobné čísla namerali peoplemetre aj Televíznym novinám na Markíze. V komerčnej cieľovke ich videlo 250-tisíc divákov (25,7 %), v 12+ 539-tisíc (29 %).

Večer mala u mladšieho publika tesne navrch Markíza s filmom Kocúr v čižmách, ktorý si zvolilo 237-tisíc divákov (20,2 %). Špeciál šou Moja mama varí lepšie ako tvoja uprednostnilo 213-tisíc divákov (18,1 %). V 12+ mala navrch Joj, keď varenie s rodičmi celkovo sledovalo 360-tisíc divákov (17,6 %). Rozprávkový film na Markíze zaujal 306-tisíc ľudí (14,9 %).

Event Hodina deťom na Jednotke dosiahol v v tejto konkurencii sledovanosť 183-tisíc divákov (9,5 %), z toho 70-tisíc bolo z komerčnej cieľovky (6,3 %).

Nad svojím priemerom bola v sobotu večer aj menšia stanica Doma s filmom Popletené Vianoce. Sledovalo ho 100-tisíc mladších divákov (8,7 %) a 181-tisíc v 12+ (8,8 %).

Vyšší celodenný výkon ako zvyčajne mala aj Dvojka, mohol za to hokejový duel z Arosa Challenge medzi Slovenskom a Švajčiarskom. Najsledovanejšiu časť – tretiu tretinu s následným predĺžením a nájazdmi – videlo 263-tisíc divákov (16,6 %), v 12 – 54 to bolo 129-tisíc divákov (15,7 %).

V piatkovom prime-time vrcholila na Markíze tohtoročná Farma. Jej finále sledovalo 346-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 32,8 percenta. V 12+ bolo zvedavých na víťaza reality šou 701-tisíc divákov (35,9 %).

Markíza bola výrazným lídrom, dvojkou mladých bola Joj s filmom Čarodejov učeň. Videlo ho 133-tisíc divákov (13 %). V tesnom závese bola Jednotka s filmom Wasabi, ktorý sledovalo 129-tisíc divákov (12,1 %).

V univerzálnej cieľovke bola dokonca verejnoprávna televízia dvojkou trhu, keď mala celkovo 256-tisíc divákov (12,6 %). Joj s filmom zaujala 184-tisíc divákov (10 %).

Čo sa týka finále Farmy, to dosiahlo oproti minuloročným číslam slabší výkon. Vlani bolo na záver piatej série zvedavých 421-tisíc mladších divákov a 781-tisíc v 12+. U mladšieho publika bol vtedy share finále 35,4 percenta.

Aj celkový priemer všetkých častí mala Markíza tento rok nižší ako vlani. Jednotlivé epizódy reality šou nasadenej od konca augusta sledovalo v priemere 228-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 26,8 % (pred rokom 299-tisíc / 30,4 %). V 12+ bola priemerná výkonnosť reality šou v rámci živého vysielania 444-tisíc divákov (29 %).