Záver Farmy mal o niečo menej divákov ako finále šiestej série vlani v decembri (346-tis. / 32,8 %). V 12+ si na meno víťaza počkalo 656-tisíc divákov (33,7 %), koniec predošlej série videlo 701-tisíc ľudí (35,9 %).
Celá séria reality šou, ktorú Markíza nasadila len dva mesiace po konci predošlej edície, však mala v priemere väčšiu pozornosť divákov. Všetky odvysielané diely od februára videlo 259-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 26,9 percenta (6. Farma 228-tis. / 26,8 %). V 12+ bola priemerná výkonnosť ostatnej Farmy, v ktorej účinkovali súťažiaci z predošlých sérií, na úrovni 490-tisíc divákov pri podiele 27,9 percenta (6. Farma 444-tis. / 29 %).
Dvojkou trhu bola v piatok kvízšou Čo ja viem na Jednotke, ktorú sledovalo 185-tisíc mladších divákov (17,1 %) a 405-tisíc celkovo (20,1 %). Joj zaradila film Pán Popper a jeho tučniaky, pozrelo si ho 132-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,5 %) a 172-tísíc celkovo (8,9 %).
Víkendové večery patrili hokeju. Sobotný zápas Slovenska s Kanadou na Jednotke mal najviac divákov počas druhej tretiny po 20:00. Sledovao ju 748-tisíc divákov (38,3 %), z toho 521-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (48,2 %).
Markíza nasadila film Moja dcéra je anorektička, zaujal 257-tisíc mladších divákov (22,6 %) a 336-tisíc v 12+ (17,2 %). Joj zaradila snímku Vojna neviest, videlo ju 131-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (11,5 %) a 188-tisíc v 12+ (9,6 %).
V nedeľu dosahoval hokej podobné trhové podiely, divákov však už bolo v závere týždňa pri televízoroch o niečo viac. Najsledovanejšia bola opäť druhá tretina, v dueli medzi Slovenskom a Fínskom ju videlo 881-tisíc divákov (38,4 %), z toho 620-tisíc mladších (46,9 %).
Komerčné stanice rástli opäť po skončení športového prenosu. Film Dokonalý manžel na Markíze mal napokon podľa peoplemetrov sledovanosť 311-tisíc divákov (25,1 %) a 528-tisíc v 12+ (24,8 %).
Joj vysielala film Deň po tom, ktorý videlo 157-tisíc mladších divákov (14,4 %) a 213-tisíc v 12+ (11,4 %).