Televízia Joj sa v sobotu zbavila Celebrity Campu jeho finálovým dielom. Takmer dvojhodinová show zaujala ešte menej divákov ako predchádzajúcich dvadsaťtri epizód v priemere. Kým celkový divácky priemer bol takmer 250 tisíc ľudí nad dvanásť rokov, finále sledovalo priemerne 210 tisíc divákov pri podieli 13,8 %.


Denné relácie:

Televízne noviny

Noviny

Správy STV


Prvé Televízne noviny

Noviny Plus

Reflex

Hopla!

Ľudia na jednotku

Sobotný prime-time:

Celebrity Camp

Celebrity Camp Live

Mojito

Susedia - sobotná repríza

Smotánka

Na streche

Pošta pre teba

Chilli

 

Lídrom sobotného večera bola Pošta pre teba Jednotky STV s podielom 39 % a takmer 600 tis. divákmi. Priemerný výsledok získali pre Markízu Susedia s podielom 34,6 %. Komerčný líder v sobotu pokračoval úspešne, akčná reprízová stálica Ťažko ho zabiť so Stevenom Seagalom zaujala 37,9 % divákov pri televízori. V tom istom čase sa Jednotke už niekoľko týždňov darí s filmami orientovanými na ženského diváka - Kliatba temného anjela získala podiel 25 %.

Viac údajov o sledovanosti, prehľady najsledovanejších relácií a vývoje sledovanosti nájdete na Mediálne.sk v zóne Televízia > Grafy a tabuľky.


Zdroje údajov:

  • ■ PR oddelenie TV Markíza a Komunikačné centrum STV zasielajú redakcii Mediálne.sk denne výstupy v rozsahu denný a prime-time share, podiely prime-time vlastných relácií
  • ■ výsledky TV JOJ získava redakcia Mediálne.sk z web stránky TV JOJ, pričom ide najmä o TOP 5 najsledovanejších relácií JOJ
  • ■ zdrojom sú aj tlačové správy vysielateľov a v menšej miere oficiálne výstupy zasielané spoločnosťou PMT

Ak nie je uvedené inak, Mediálne.sk v textoch pracuje s hodnotami share pre cieľovú skupinu 12+. Vzhľadom na skutočnosť, že výsledky sú zostavené z rôznych zdrojov, uvádzané hodnoty sledovanosti sú len informatívne a negarantované. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje spoločnosť TNS, financujú ho televízie združené v spoločnosti PMT.

Foto: Vysielanie TV JOJ