Distribútor tento raz neváhal a nasadil film čo najskôr – v globálnom premiérovom víkende ako v USA alebo Japonsku (od ktorého sa čaká enormný úspech podobne ako pri jednotke).

Za prvé štyri dni videlo film na Slovensku 87 359 divákov, čo je výborný výsledok vo viacerých smeroch. Dobré čísla dosahovala najmä sobota a nedeľa, keď boli mnohé predstavenia vypredané aj v multiplexoch s viacerými sálami.

A to film nemal rekordné nasadenie v počte kín, bolo ich 70, zatiaľ čo megahity útočia zväčša na 80 a viac.

Dvojka v celom roku 2019

Úspech filmu výrazne prekonáva aj prvý diel, ktorý videlo za prvý víkend 32 412 divákov. Dvojka ju prekonala o 270 percent, čo sa dalo čakať, pretože za šesť rokov jednotke vyrástla popularita a na pokračovanie sa nahrnulo oveľa viac ľudí naraz.

Hrdinky už poznajú, sú lační po nových dobrodružstvách a nasadenie bolo veľké aj v menších mestách a jednosálových kinách.

Ľadové kráľovstvo 2 s otváracím víkendom 87 359 divákov vyfúklo druhé miesto Trhline (83 266), ktorá však ostáva najúspešnejším domácim filmom roka.

Saturn, distribútor Disneyho, získal prvé dve miesta pre seba a ešte má v zálohe 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa