S poslednou epizódou Talentu uhrala Joj share 35,4 percenta v komerčnej cieľovke a bola výrazným lídrom trhu, relácia bola najsledovanejším programom dňa v oboch hlavných cieľovkách. Markíza konkurovala filmom Nepriateľ pod ochranou, ktorý zaujal 200-tisíc divákov a stanici priniesol podiel 17,1 percenta.
V 12+ mala talentová šou Jojky 623-tisíc divákov (30,9 %), film na Markíze 295-tisíc (15 %). Následné rozhodnutie v ČSMT 5 štartujúce o 23. hodine a trvajúce až za polnoc videlo podľa peoplemetrov 355-tisíc mladších divákov (43,3 %) a 511-tisíc v 12+ (40,7 %).
Pri zarátaní oneskorenej sledovanosti v rámci rovnakého dňa je priemerná výkonnosť tohtoročného Talentu 385-tisíc mladších divákov a priemerný share 34,6 percenta (bez oneskorenej sledovanosti 377-tisíc, 34,3 %).
Na porovnanie s ostatnými ročníkmi – štvrtá séria mala na jeseň 2013 priemerný share v komerčnej cieľovke 32,7 percenta, tretí ročník v roku 2012 evidoval priemer 36,2 percenta, najúspešnejšia druhá séria o rok skôr 42 percent a premiérová edícia v roku 2010 37,4 percenta.
V 12+ je priemerný výkon talentovej šou vrátanej oneskorenej sledovanosti 597-tisíc divákov pri podiele 30,5 percenta. V rámci piateho ročníka zostala najsledovanejšou epizódou úplne prvá časť zaradená 1. septembra, ktorú sledovalo 475-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (39,7 %) a 740-tisíc v 12+ (35,8 %).
Česko Slovensko má talent 5 - sledovanosť (12 - 54) | ||
Dátum | Rtg (tis.) | Shr (%) |
1. septembra 2015 | 483 | 39,6 |
2. septembra 2015 | 432 | 38,4 |
9. septembra 2015 | 355 | 30,4 |
12. septembra 2015 | 385 | 34,6 |
16. septembra 2015 | 385 | 33,7 |
19. septembra 15 | 384 | 34,7 |
23. septembra 2015 | 374 | 30,8 |
30. septembra 2015 | 368 | 32,1 |
7. októbra 2015 | 346 | 30,1 |
14. októbra 2015 | 367 | 31,4 |
21. októbra 2015 | 393 | 33,7 |
28. októbra 2015 | 406 | 36,2 |
4. novembra 2015 | 419 | 37 |
11. novembra 2015 | 359 | 33 |
18. novembra 2015 | 368 | 36,1 |
18. novembra 2015 (rozhodnutie) | 158 | 28,2 |
21. novembra 2015 | 433 | 35,9 |
21. novembra 2015 (rozhodnutie) | 364 | 43,8 |
priemer | 385 | 34,6 |
všetky údaje sú pre živé vysielanie a oneskorenú sledovanosť v ten istý deň |
Do finiša sa blíži aj Superstar na Markíze, ktorej ďalšie finálové kolo v nedeľu po 20:25 sledovalo 344-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 28,9 percenta.
Film Zakázaná zóna na Joj trvajúci do 22:20 mal v komerčnej cieľovke 354-tisíc divákov a podiel 27,8 percenta. V 12+ zaujala spevácka súťaž na Markíze 541-tisíc divákov (26,4 %), akčná snímka Joj 486-tisíc (22,2 %).
Po konci filmu aj počas subformátu Rozhodnutie po 23:00 už bola lídrom s odstupom Markíza, ktorú sledovalo 253-tisíc mladších divákov (41,3 %) a 403-tisíc v 12+ (37,8 %).
Jednotka v nedeľu tradične vysielala seriál Doktor Martin, sledovalo ho 122-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,8 %) a 311-tisíc v 12+ (12,9 %). Následnú zábavnú šou Domov, sladký domov, uprednostnilo po 21:20 75-tisíc mladších divákov (6,1 %) a 186-tisíc celkovo (8,9 %).
Najsledovanejší programom boli v nedeľu Televízne noviny na Markíze, ktoré sledovalo 372-tisíc divákov v 12 – 54 (21,7 %) a 714-tisíc v 12+ (32,2 %).
V piatok to na pozíciu najsledovanejšieho programu u mladých dotiahlo Milujem Slovensko, ktoré na Jednotke po 20:20 sledovalo 286-tisíc divákov (24,5 %). Zábavný program znova obnovil svoje maximum v rámci aktuálnej jesene, keď celkovo licencnovanú šou sledovalo 564-tisíc divákov (26,9 %).
Trhovou dvojkou bola Markíza s Farmou, ktorú si zvolilo 245-tisíc mladších divákov (21 %) a 495-tisíc v 12+ (23,6 %). Sledovanejší bol následný Duel reality šou s 272-tisícovým publikom (27,3 %). V univerzálnej cieľovke ho videlo 576-tisíc ľudí (29,1 %).
Joj konkurovala snímkou Piráti Karibiku: V neznámych vodách, ktorý uprednostnilo 155-tisíc mladších divákov (15,2 %) a 180-tisíc v 12+ (10 %).
Vďaka športu dosiahli cez víkend nadpriemerne čísla aj menšie stanice. Na španielske El Classico na Dajto bolo v sobotu po 19:15 v druhom polčase zvedavých 149-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,4 %). V 12+ bol o niečo sledovanejší prvý polčas duelu medzi Realom Madrid a FC Barcelona – videlo ho 263-tisíc divákov (15 %).
Rezonovalo aj nedeľné slovenské derby Spartak Trnava – Slovan Bratislava, ktoré bolo sledovanejšie v druhom dejstve. Pozrelo si ho 79-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (9,6 %) a 153-tisíc divákov v 12+ (10,6 %).