Druhá séria reality zoznamky Farmár hľadá ženu pokračuje na TV Joj vo vysoko nadpriemerných výkonoch. Včerajšie vydanie dosiahlo podľa tlačovej správy v strategickej cieľovej skupine 12-54 trhový podiel 36,5 %. V porovnaní s minulotýždňovým prvým dielom ide o zanedbateľný pokles o dve desatiny percentného bodu.
Farmár podľa informácií Mediálne.sk o ďalšie tri desatiny percentného bodu oslabil konkurenčný pôvodný sitcom Markízy Zita na krku (23,6 % v 12-54), ktorý tak klesol do ešte hlbšieho podpriemeru stanice. Televízia v tlačovej správe spomenula iba výsledok 33,1 % v špecifickej cieľovej skupine žien 12-34 a zdôraznila, že "supersitkomu" naďalej patrí status najúspešnejšieho sitkomu tejto jesene.
Zdroj: TV Markíza
Večerný program trhového lídra tradične odštartovala turecká telenovela Tisíc a jedna noc (31,1 % v 12-54), na ktorú sa tesne dotiahol denný seriál Panelák (29,2 % v 12-54) na Joj.
V konkurencii Farmára neuspela na Markíze ani zábavná šou Partička (23,2 % v 12-54), ktorá zaznamenala o ďalšie štyri desatiny percentného bodu nižší trhový podiel ako Zita na krku.
Joj pokračovala ako trhová jednotka aj po Farmárovi s pôvodným sitcomom Hoď svišťom (34,8 % v 12-54), ktorý podľa tlačovej správy dosiahol doteraz najvyšší podiel, a seriálom Californication - Orgie v Kalifornii (22,4 % v 12-54). Na Markíze dosiahli hlboko podpriemerné výsledky Nočné Televízne noviny (18,4 % v 12-54) aj akčný film Päste šampióna (16,8 % v 12-54).
Trhovou trojkou bola včera celodenne i v prime-time stanica Plus, ktorá večer odvysielala nadpriemerne výkonné kriminálne seriály C.S.I.: Kriminálka Miami (6,9 % v 12-54), C.S.I.: Kriminálka New York (7,6 % v 12-54) a Ochrana svedkov (6,7 % a 9,6 % v 12-54). Ženská televízia Doma nasadila operatívnou programovou zmenou dve časti seriálu Dr. House (3,1 % a 5,5 % v 12-54), lepšie sa darilo až druhej po 21:00.
Markíza (28,6 % / 31,8 %) a Doma (4,5 % / 3,1 %) dosiahli včera v cieľovke 12-54 spoločný celodenný podiel 33,1 % a 34,9 % v prime-time. Joj (26,2 % / 30,1 %) a Plus (5,9 % / 5,7 %) im z hľadiska spoločného celodenného výsledku 32,1 o percentný bod podľahli, v prime-time si však podľa tlačovej správy už tretí deň po sebe udržali mierne vedenie s výsledkom 35,8 %.
Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.
Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.
Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.