Farmár hľadá ženu si udržiava výraznú prevahu nad Zitou na krku

Reality zoznamka Farmár hľadá ženu si aj v druhej sérii udržiava status diváckeho hitu. Včerajšie vydanie dosiahlo podľa tlačovej správy v strategickej cieľovej skupine 12-54 vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,5 % a v čase vysielania bolo trhovou jednotkou. Rovnaký výsledok dosiahol formát aj pred týždňom.

Farmár hľadá ženu si udržiava výraznú prevahu nad Zitou na krku

Minulotýždňový výsledok si zopakoval tiež konkurenčný pôvodný sitcom Zita na krku na Markíze, pozrelo si ho výrazne podpriemerných 23,6 % mladších divákov. V tlačovej správe sa televízia pochválila dobrým výkonom seriálu v špecifickej cieľovej skupine ženy 12-34, v ktorej dosiahol podiel 36,5 %. Napriek dlhodobo podpriemernej sledovanosti ho označuje za najúspešnejší sitcom tejto jesene.

S Farmárom sa na Markíze prekrývala aj zábavná šou Partička, ktorá taktiež neuspela s podielom 22,4 % v 12-54.

Pondelkový večer na obrazovke trhového lídra tradične odštartovala turecká telenovela Tisíc a jedna noc, ktorú si podľa tlačovej správy pozrelo mierne nadpriemerných 31,0 % divákov vo veku 12 až 54 rokov. Konkurenčný denný seriál Panelák (27,6 % v 12-54) na Joj od Šeherezády delilo 3,4 percentného bodu.  

Joj pokračovala ako trhová jednotka aj po Farmárovi s pôvodným sitcomom Hoď svišťom (36,8 % v 12-54), ktorý podľa tlačovej správy dosiahol rekordný podiel, a seriálom Californication - Orgie v Kalifornii (27,6 % v 12-54). Na Markíze dosiahli hlboko podpriemerné výsledky Nočné Televízne noviny (19,4 % v 12-54) aj akčný film Krvavé mesto (16,4 % v 12-54).

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.