Farmár hľadá ženu odštartoval na Joj úspešne, porazil kinohit Dannyho trinástka na Markíze

Súboj silno propagovaných premiér v piatok vyhrala televízia Joj. Jednotkou na trhu bola v strategickej cieľovej skupine 12-54 už s Panelákom (rating 9,3 % / share 30,8 %), na ktorý ešte úspešnejšie nadviazala novinka Farmár hľadá ženu (10,2 % / 34,7 %). Markíza skončila s kinohitom Dannyho trinástka (8,6 % / 29,3 %) druhá.

Farmár hľadá ženu odštartoval na Joj úspešne, porazil kinohit Dannyho trinástka na Markíze

S ešte výraznejším odstupom bodovala Joj v cieľovej skupine 12+, Farmár (13,0 % / 36,4 %) mal v porovnaní s Panelákom (11,7 % / 30,0 %) vyšší podiel starších divákov. Dannyho trinástka (8,6 % / 23,6 %) úplne prepadla. Verejnoprávna Jednotka odštartovala večer nadpriemerne s reláciou Kaviareň Slávia (6,6 % / 17,0 %), české Top Star Extra (4,9 % / 13,2 %) o speváčke Eve Pilarovej už kleslo do podpriemeru a Správy a komentáre (1,0 % / 6,2 %) sa stretli s úplným nezáujmom divákov. 

Aj z hľadiska počtu divákov bol najúspešnejším nespravodajským programom večera Farmár hľadá ženu, k obrazovkám ich pritiahol 614-tisíc. Panelák si predtým pozrelo 553-tisíc ľudí a filmu Dannyho trinástka na Markíze dalo prednosť 407-tisíc divákov. Jednotka nalákala na Kaviareň Slávia 312-tisíc divákov, pri Top Star Extra sa ich počet znížil na 234-tisíc a pri Spávach a kometároch ich vydržalo už len 94-tisíc.

V cieľovke 12+ patrilo Joj aj celkové víťazstvo v prime-time s podielom 29,7 %, Markíza tesne zaostala s 28,8 % a Jednotka sa zdiaľky prizerala s 13,0 %.

Farmár hľadá ženu (Farmer Wants a Wife) je licencovaný formát spoločnosti FremantleMedia. Pre Joj ju produkuje spoločnosť Kuul TV. Viac informácií o šou a mediálnej kampani.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

Farmár hľadá ženu odštartoval na Joj úspešne, porazil kinohit Dannyho trinástka na Markíze

Zdroj: cta