Druhá séria reality zoznamky Farmár hľadá ženu odštartovala ešte úspešnejšie ako prvá. Podľa informácií Mediálne.sk včera po 21:15 dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 rating 11,9 % a vysoko nadpriemerný trhový podiel 36,7 %. Prvá séria sa v piatok 29. októbra 2010 uviedla s ratingom 10,2 % a presne o dva percentné body nižším podielom 34,7 %.
Farmár oslabil pôvodný sitcom Markízy Zita na krku (8,5 % / 23,9 %), ktorý klesol do ešte hlbšieho podpriemeru stanice. Joj bola trhovou jednotkou aj s nasledujúcim vlastným sitcomom Hoď svišťom (7,2 % / 33,4 %), ktorému výrazne pomohol nábeh po Farmárovi.
Zdroj: TV Joj
Markíza dosiahla mierny nadpriemer iba po 20:00 s tureckou telenovelou Tisíc a jedna noc (12,1 % / 32,5 %), na ktorú sa pravidelne doťahuje denný seriál Panelák (10,4 % / 27,8 %) na Joj.
Trhový líder včera dosiahol v primárnej cieľovke 12-54 celodenný trhový podiel 26,7 %, Joj zaznamenala s rozdielom 1,4 percentného bodu hodnotu 25,3 %. Z pohľadu televíznych skupín zas tesne zvíťazili stanice Joj a Plus (32,0 %) nad Markízou a Doma (31,4 %).
Farmár už má za sebou aj pilotnú predstavovaciu epizódu, ktorá v pondelok 14. júna 2011 dosiahla rating 5,7 % a trhový podiel 29,8 % v strategickej cieľovej skupine 12-54. Júnový predstih pilotnej epizódy súvisí s povahou formátu Farmer Wants a Wife. V prvej fáze televízia predstavila desiatich súťažiacich farmárov. Záujemkyne následne mali celé leto na to, aby sa ozvali svojim obľúbencom. Potom nastupuje druhá časť súťaže – návšteva žien na farmách. Tá prichádza na rad teraz. Kampaň k druhej sérii sa začala v apríli.