Ôsmu sériu Farmy vysiela Markíza od 9. marca, v štruktúre teda vydrží viac ako tri mesiace. Finále šou je na programe v nedeľu 18. júna.
Záverečný živý prenos má miesto v nedeľnom prime-time, kde má vyhradený priestor do 22:40. Vyvrcholenie šou má tradične podobu záverečného súboja medzi poslednými dvomi súťažiacimi.
Markíza v posledných týždňoch vysiela Farmu päťkrát do týždňa – v pracovných dňoch. Výkonnosť reality šou kolíše podľa jednotlivých dní. V celkovom priemere je v porovnaní s predošlými sériami na tom horšie, ale nad celkovým staničným priemerom hlavného kanálu Markízy.
Doterajší priemer ôsmej série je 194-tisíc divákov v komerčnej cieľovke pri trhovom podiele 22,1 percenta. V 12+ je Farma o niečo silnejšia – v priemere ju sleduje 380-tisíc ľudí pri podiele 23,2 percenta.
Z formátov, ktoré v súčasnosti Markíza prináša pravidelne, má Farma vo všeobecnosti spoľahlivú výkonnosť, aj preto televízia už pripravuje ďalšiu sériu. Avizuje „letnú Farmu“, aktuálne na ňu hľadá súťažiacich v kastingu. Vysielať by sa mala na jeseň.
Materská skupina CME si práva na Farmu poistila, zmluvu s distribútorom má až do roku 2020, minimálne dovtedy tak pôvodne švédsku reality šou môže vysielať aj slovenská komerčná televízia.