Úvodnú časť reality šou Markízy sledovalo 247-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, v 12+ išlo o 417-tisíc divákov (27,8 %).

Farma štartovala slabšie ako vlani, keď ju v rovnakom nasadení sledovalo 311-tisíc divákov (30,7 %). V 12+ mal minuloročný úvod reality šou 533-tisíc divákov.

Joj po 22. hodine vysielala licencovanú zoznamku Farmár hľadá ženu, ktorú uprednostnilo 123-tisíc mladších divákov (14,1 %) a 188-tisíc celkovo (12,3 %).

Stanici patrila po desiatej večer pozícia trhovej dvojky, karty miešala Dvojka s Európskou ligou a duelom Atheltic Bilbao – MŠK Žilina. Druhú polovicu zápasu sledovalo po 21:45 167-tisíc divákov z mladšej cieľovky (17,6 %) a 289-tisíc z univerzálnej (17 %).

Prvý polčas futbalu dosiahol podobné čísla – Dvojku sledovalo od 20:40 173-tisíc mladých (16,4 %) a 279-tisíc divákov starších ako 12 rokov (14,2 %).

Futbal čiastočne oslabil aj výkonnosť pôvodných seriálov Markízy a Joj. Búrlivé víno malo vo štvrtok 245-tisíc divákov (23,5 %), v 12+ 528-tisíc (27,3 %). Divoké kone nevynechalo 163-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,6 %), v 12+ to bolo 342-tisíc ľudí (17,7 %).

Joj sa viac darilo podvečer, keď sa opätovne presadila v slote pred spravodajským blokom. Kulinárska gameshow Moja mama varí lepšie ako tvoja mala mierne lepší výkon ako Rodinné prípady na Markíze.

Varenie s mamami sledovalo 120-tisíc mladších divákov (24,4 %), scripted-reality sériu 112-tisíc (22,5 %). V univerzálnej cieľovke boli misky váh na strane Markízy, ktorá mala 248-tisícové publikum (24,9 %), Joj sledovalo dovedna 204-tisíc divákov (20,8 %).

Najsledovanejším programom štvrtka v komerčnej cieľovke boli podľa peoplemetrov Športové noviny na Markíze, ktoré sledovalo 254-tisíc divákov pri podiele 28,6 percenta.

Pri hlavných spravodajských reláciách mala tesne navrch Joj, ktorej Noviny TV Joj videlo 224-tisíc mladších divákov (27,9 %), súhrn Markízy s o polhodinu skorším začiatkom sledovalo 212-tisíc divákov (29,8 %).

Aj v tomto prípade bola situácia opačná v 12+, kde mali Televízne noviny 486-tisíc divákov (34 %) a Noviny TV Joj 470-tisíc (29,9 %). Krimi na Joj o 19:00 sledovalo 178-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (28,1 %) a 358-tisíc celkovo (27,4 %).